Hjälp mej gärna att förstå,varför dessa R ??? Det är ju så jävla töntigt med alla dessa 240R,740R osv osv........När modellen överhuvudtaget inte ens existerar som en R så är det bara löjligt. Förövrigt så håller din bil på att bli fin ju..
Får hålla med, alla dessa jävla R emblem. Sitter ju snart på varenda bonntrimmad volvo, samma sak som alla som smetar på m3 emblem.
Jag har inget emot att man sätter på R eller m3delar på andra modeller så¨länge man inte sätter dit samma emblem för då blir det bara löjligt.
ja då det finns en gräns hur lång man kan gå tycker jag. Ser bilen snygg ut i allmänhet och man piffar till den lite så varför inte dekaltrimma den lite med ett R eller med M3 emblem. tycker jag.
Dock så måste jag hänga på lite med det här med R:et .. dekaltrim är inte najs Den lilla grejjen gör grymt mycket på volvos rykte i stylingkretsar dessvärre.. Jag hade kunnat köpa att det sitter ett R där om den haft en sådär 300+hk i motorn, för då hade det ändå vart okej, pga att Rmodellerna är de mest motorstarkaste modellerna!
Dock så måste jag hänga på lite med det här med R:et .. dekaltrim är inte najs Den lilla grejjen gör grymt mycket på volvos rykte i stylingkretsar dessvärre.. Jag hade kunnat köpa att det sitter ett R där om den haft en sådär 300+hk i motorn, för då hade det ändå vart okej, pga att Rmodellerna är de mest motorstarkaste modellerna!
Menmen
stött på för mycket motgånger. fronten kommer troligen att bli orginal igen. fast en helt ny.
det här med R:et igen. tycker att det är en rolig grej och det är många som har gjort det på V90. 960 bara för att dom byggt lite på dom. Man vill väl sätta sin markering på bilen. Tycker igentligen samma som dig. men så länge den inte kommer på en 240 740. som är rostiga och jävliga så kommer jag inte bry mig.
så här ser fronten ut i nuläget. kanske kan en viss person hjälpa mig att göra något helt annan allt hänger på honom! annars kommer inte bilen till vallåkra som det ser ut i nuläget.