Tack ska du ha, det gör det nog, har ju jobb i minst ett halvår och ett fint garage nu, samt att bilen är på G att lämnas för att få front lagad och bur monterad. Mycket på G
Tack ska du ha, det gör det nog, har ju jobb i minst ett halvår och ett fint garage nu, samt att bilen är på G att lämnas för att få front lagad och bur monterad. Mycket på G
LÅter kanon har åxå fått jobb nu så kan lägga lite pengar på bil vilket är kul:D hoppas på många updates
Monterar finess buren åt dig eller fick du hem ett paket med rör och låter någon göra det?
Och får man fråga vad burkalaset går lös på?
Hade lite trubbel med beställningen så det blev fördröjt. Men nu är allt betalt och en hög med rör ramlar nog ner här hemma snart. Ska lämna iväg till en kille som ska svetsa dom åt mig, samtidigt ska han byta ut det som är skadat i fram till ny fräsh plåt. Vill du få ett exakt pris kan jag rekomendera dig att maila dom, du får svar samma dag om det är under arbetstid och dom är mycket trevliga att ha och göra med!
skummat igenom tråden nu å fy f_n va du har lagt tid på kärran å de hade ju bara saknats att den skulle till skroten som grädde på moset.. impad att du orkar!! hade man smällt skiten hade nog orken dött ut:/ lycka till i fortsättningen
de e rätt inställning tänk på att man bara lever en gång å på den korta tiden ska mycket hinnas med:P se nu till å få i buren så man får se hur de blir:)
de e rätt inställning tänk på att man bara lever en gång å på den korta tiden ska mycket hinnas med:P se nu till å få i buren så man får se hur de blir:)
Japp Pratade med han som ska göra jobbet igår, och vi ska höras av nu under veckan om när bilen ska lämnas. Under tiden ska jag ta reda på vilka som ska besiktiga buren för att den ska bli godkänd i olika evenemang. Lovar bilder så fort något händer