Raggare, rasist eller invandrargäng

_Sofie_
10 juni 2008 · 93 Inlägg

Jag skulle nog välja att vara rasist...fast å andra sidan, är man invandrare så får man ju säga vad som till en svensk utan att bli påhoppad för det. En svensk skulle inte kunna göra det mot en invandrare...jämställt samhälle va? hmm

Svårt val detta tongue

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!
Nissan Micra 1,3 GX "Micke" (1998)
trippelturbo Trucker
10 juni 2008 · 2 710 Inlägg

BlueBerryPearl skrev:
Ragare/Nazi sjklart isf! 
va ä raggare för er ? 14åriga flickor me volvo ttröjjor som dom springer runt i ? De e ju ff sanslöst ! ja tror de finns lika många fulla nazister och negerer som kan dricka ... Ja ¨åker gärna amerikanare och är full, men är ja raggare för det ? Ja åker ju cadillac och är full... fan ja måste va 100% raggare ja ju big_smile  de va som fan...  Men sen när ja åker tex merca ?då är ja vist inte raggare lngre, då får ja bli invandrare..

men sen när ja helt pltsligt har en svensk flagga ute, och det inte är fotbollsmatch, d är ja vist me i nazist laget..

ganska roligt de...

nääe dra detta me alla över en kan tkr ja ä lite barnsligt hörrni...  Finns jävligt många idioter till invandrare som skulle kastat ut, men de fins även jäävligt många idioter till svenskar !

jaaao, alla har rätt till en åsikt,och ja har rätt att tycka annorlunda smile

herrå (=

(batteria ä litte dålige i tangentborde så de kan se konstigt ut blann me stavningen tongue )

Preciiis. Finns lika många idioter till utlänningar som svenskar. Tyvärr går folket efter vad dom ser i efterlyst o har noll koll på vad som händer dagligen som inte media har en jävla aning om wink

Ps. Grattis till studenten smile

Fart missbrukare
940R
10 juni 2008 · 1 567 Inlägg

Självklart Rasist.. om det bara fanns det att välja på!!

Senast redigerat av 940R (10 juni 2008)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Piraten
10 juni 2008 · 166 Inlägg

I detta exempel så är nasist/invandrargäng  två sidor på samma mynt. same shit different name.
Så det får bli raggare.

_Sofie_
10 juni 2008 · 93 Inlägg

_Sofie_ skrev:
Jag skulle nog välja att vara rasist...fast å andra sidan, är man invandrare så får man ju säga vad som till en svensk utan att bli påhoppad för det. En svensk skulle inte kunna göra det mot en invandrare...jämställt samhälle va? hmm

Svårt val detta tongue

Jag har bestämt mig...väljer rasist där...

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!
Nissan Micra 1,3 GX "Micke" (1998)
richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

och ja hatar äckel-raggare för i mina ögon har dom mindre hjärnceller än normala.. dock finns det OK, raggare nuförtiden.. men de mesta är skit..

om ja va tvungen att välja..
så självklart nazist för min del! cool

Senast redigerat av richardoo290 (10 juni 2008)

Niklas1987 NO
10 juni 2008 · 2 182 Inlägg

BeR3aL skrev:
jag är nykterist så raggar platsar man väl inte som..

Jag känner många raggare som ä nykterister, så visst skulle du platsa som raggare smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Kayhan
10 juni 2008 · 407 Inlägg

richardoo290 skrev:
hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

och ja hatar äckel-raggare för i mina ögon har dom mindre hjärnceller än normala.. dock finns det OK, raggare nuförtiden.. men de mesta är skit..

om ja va tvungen att välja..
så självklart nazist för min del! cool

Haha, ja alla "turk-gäng" våldtar, rånar och slåss med mera:P
Anders eklund var väl inte turk?:S Ändå så mördade han Engla,
Vad jag menar är att det garanterat finns lika många svenska som utlänningar som våldtar och slåss m.m

Själv så väljer jag invandrare,

Racso Dr Snuggles
10 juni 2008 · 956 Inlägg

richardoo290 skrev:
hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

Haha, du e rolig . Så alla "turk-gäng" är såna eller ?

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

Racso skrev:

richardoo290 skrev:
hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

Haha, du e rolig . Så alla "turk-gäng" är såna eller ?

ja turk-gäng ja! .. dock inte alla turkar wink

undergroundracing
10 juni 2008 ·

Raggare har jag då inte mycket emot.
Har inte stött på en enda raggare som vart otrevlig mot mig än, nykter som full.

Ogillar dock starkt alla invandrargäng, inte mycket för rasistgäng heller.

får väl bli raggare då.

richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

Kayhan skrev:

richardoo290 skrev:
hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

och ja hatar äckel-raggare för i mina ögon har dom mindre hjärnceller än normala.. dock finns det OK, raggare nuförtiden.. men de mesta är skit..

om ja va tvungen att välja..
så självklart nazist för min del! cool

Haha, ja alla "turk-gäng" våldtar, rånar och slåss med mera:P
Anders eklund var väl inte turk?:S Ändå så mördade han Engla,
Vad jag menar är att det garanterat finns lika många svenska som utlänningar som våldtar och slåss m.m

Själv så väljer jag invandrare,

finns bevisat mer invandrare som håller på, men givetvis finns de också många svenskar..
men i mina ögon: är man svensk o gör ett brott så är det illa..
är man inte svensk och gör ett brott " i sverige" så är det mkt illa..

om en svensk gör ett brott i spanien så är det mer fel än om han gör de i sverige.. så tkr ja? o alla har rätt till en åsikt.

plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

FireTraXX DFFL
10 juni 2008 · 9 020 Inlägg

richardoo290 skrev:
...
plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

Väldigt många kan inte bättre svenska.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
960atw
10 juni 2008 · 26 Inlägg

måste få lägga in ett till alternativ,,ett gäng med fulla brudar i en raggarbil som skriker åt alla killar smile mitt val

richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:
...
plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

Väldigt många kan inte bättre svenska.

haft kompisar som pratat jättebra svenska med mig men ren turk-dialekt på tex krogen o dylikt.
och så har ja stött på de lite varstans som arbetskamrater som snackar grym svenska på jobbet men utanför jobbet har dem turk-dialekt, så de finns gott om dem.. men ja är medveten om att vissa inte kan bättre wink

FireTraXX DFFL
10 juni 2008 · 9 020 Inlägg

richardoo290 skrev:

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:
...
plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

Väldigt många kan inte bättre svenska.

haft kompisar som pratat jättebra svenska med mig men ren turk-dialekt på tex krogen o dylikt.
och så har ja stött på de lite varstans som arbetskamrater som snackar grym svenska på jobbet men utanför jobbet har dem turk-dialekt, så de finns gott om dem.. men ja är medveten om att vissa inte kan bättre wink

Hehe, jasså såna. tongue
Jaja, men när jag blir förbannad då pratar jag ren Malmöitiska.
Normalt så är det mer rensad skånska. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Lowenhart fälg fantast
10 juni 2008 · 1 086 Inlägg

Enligt mig själv så tror jag alla tillhör en grupp , volvoälskare, saabälskare, japanälskare, raggare, rasister, nazister , gays , Bratz Osv osv,  men jag TYCKER att alla är lika värda vare sig dom gillar skinnvästar eller hakkors eller 50 cent,vare sig man är vit , svart , gul, blå , grön.... vi människor är alla speciella på¨sitt sätt, att VARA Raggare elelr något är inget speciellt , bara man är sig själv så tror jag inte det spelar roll vad man är , SÅ LÄNGE man inte skadar nogon annan !!!

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

Lowenhart skrev:
Enligt mig själv så tror jag alla tillhör en grupp , volvoälskare, saabälskare, japanälskare, raggare, rasister, nazister , gays , Bratz Osv osv,  men jag TYCKER att alla är lika värda vare sig dom gillar skinnvästar eller hakkors eller 50 cent,vare sig man är vit , svart , gul, blå , grön.... vi människor är alla speciella på¨sitt sätt, att VARA Raggare elelr något är inget speciellt , bara man är sig själv så tror jag inte det spelar roll vad man är , SÅ LÄNGE man inte skadar nogon annan !!!

du tycker alla människor är ika värda o speciella osv.. hur är det med mördare? nån som smyger runt o dödar barn.. får man ogilla han? eller de kanske blir hets mot folk-grupp då det finns ett par sånna med?

Rushman Evolution Garage
10 juni 2008 · 1 299 Inlägg

Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis. Grymt rasistiska inte bara mot andra folkslag utan mot i stort sett allt annat.

Invadrargäng har ibland riktigt många skeva värderingar på ditt å mitt och ibland kvinnosyn. Många är arbetsskygga och lever istället på kriminalitet, och det är delvis Sveriges fel, för vi tar emot fler än vi kan ta hand om på samma sätt som helsvenskar. Och just p.g.a. raggare och rasister kan jag förstå deras beskyddande gängmoralitet. Är inte helt övertygad om att en utländsk medborgare får jobb m.m. lika lätt som en helsvensk. Angående religionen som ibland är ett problem så ta seden dit ni kommer! Vi kan inte bygga om hela landet och ändra lagstiftningen för att det ska passa övriga världens alla religioner. Tro på vad ni vill men håll det för er själva. Detta gäller för övrigt även kristna.

Rasister... patrioter whatever. Hälften vet inte ens varför dom hatar... Oavsett anledning så kan man väl säga att rasister överlag har ju jävligt sällan några studieskulder... Allt har visserligen en gråzon, men att rätt å slätt hata alla utav ett visst folkslag, som inte är "arier" är ju ignorant, värderingar enbart baserat på okunskap och mindre vetande. Fast å andra sidan, läste att utländska står för 80% av kriminaliteten i Sverige, om detta stämmer vet jag inte, men det skulle ju kanske förklara varför dom tycker som dom gör... Tycker jag det är trevligt när en blatte kommer fram med kniv å ska "cutta min mamma" för att jag höll upp dörren för hans tjej? (hona?) Nja...

Sky´s the limit...
KG
10 juni 2008 · 385 Inlägg

Rushman skrev:
Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis. Grymt rasistiska inte bara mot andra folkslag utan mot i stort sett allt annat.

Invadrargäng har ibland riktigt många skeva värderingar på ditt å mitt och ibland kvinnosyn. Många är arbetsskygga och lever istället på kriminalitet, och det är delvis Sveriges fel, för vi tar emot fler än vi kan ta hand om på samma sätt som helsvenskar. Och just p.g.a. raggare och rasister kan jag förstå deras beskyddande gängmoralitet. Är inte helt övertygad om att en utländsk medborgare får jobb m.m. lika lätt som en helsvensk. Angående religionen som ibland är ett problem så ta seden dit ni kommer! Vi kan inte bygga om hela landet och ändra lagstiftningen för att det ska passa övriga världens alla religioner. Tro på vad ni vill men håll det för er själva. Detta gäller för övrigt även kristna.

Rasister... patrioter whatever. Hälften vet inte ens varför dom hatar... Oavsett anledning så kan man väl säga att rasister överlag har ju jävligt sällan några studieskulder... Allt har visserligen en gråzon, men att rätt å slätt hata alla utav ett visst folkslag, som inte är "arier" är ju ignorant, värderingar enbart baserat på okunskap och mindre vetande. Fast å andra sidan, läste att utländska står för 80% av kriminaliteten i Sverige, om detta stämmer vet jag inte, men det skulle ju kanske förklara varför dom tycker som dom gör... Tycker jag det är trevligt när en blatte kommer fram med kniv å ska "cutta min mamma" för att jag höll upp dörren för hans tjej? (hona?) Nja...

Haha lol Du har mycket rätt i det du skriver...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang