Raggare, rasist eller invandrargäng

richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

Rushman skrev:
Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis. Grymt rasistiska inte bara mot andra folkslag utan mot i stort sett allt annat.

Invadrargäng har ibland riktigt många skeva värderingar på ditt å mitt och ibland kvinnosyn. Många är arbetsskygga och lever istället på kriminalitet, och det är delvis Sveriges fel, för vi tar emot fler än vi kan ta hand om på samma sätt som helsvenskar. Och just p.g.a. raggare och rasister kan jag förstå deras beskyddande gängmoralitet. Är inte helt övertygad om att en utländsk medborgare får jobb m.m. lika lätt som en helsvensk. Angående religionen som ibland är ett problem så ta seden dit ni kommer! Vi kan inte bygga om hela landet och ändra lagstiftningen för att det ska passa övriga världens alla religioner. Tro på vad ni vill men håll det för er själva. Detta gäller för övrigt även kristna.

Rasister... patrioter whatever. Hälften vet inte ens varför dom hatar... Oavsett anledning så kan man väl säga att rasister överlag har ju jävligt sällan några studieskulder... Allt har visserligen en gråzon, men att rätt å slätt hata alla utav ett visst folkslag, som inte är "arier" är ju ignorant, värderingar enbart baserat på okunskap och mindre vetande. Fast å andra sidan, läste att utländska står för 80% av kriminaliteten i Sverige, om detta stämmer vet jag inte, men det skulle ju kanske förklara varför dom tycker som dom gör... Tycker jag det är trevligt när en blatte kommer fram med kniv å ska "cutta min mamma" för att jag höll upp dörren för hans tjej? (hona?) Nja...

istället för o cutta våra morsor kan han cutta sig hem till djungeln igen o bajsa i ett träd eller nått hmm
mkt rätt i de du skriver!

Senast redigerat av richardoo290 (10 juni 2008)

airflow Avstängd
10 juni 2008 · 653 Inlägg

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:
...
plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

Väldigt många kan inte bättre svenska.

Nej men har du inte tänkt på det med eller? Så fort dem ska va lite styva i korken så dyker den där turk-dialekten fram även om dem är födda i sverige eller har bott här sen innan dem kunde tala. Har sett och ser sådant dagligen så jag vet precis mad

Jag har rätt i vad jag än säger.
EvolutionIII
10 juni 2008 · 459 Inlägg

Rushman skrev:
Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis. Grymt rasistiska inte bara mot andra folkslag utan mot i stort sett allt annat.

Invadrargäng har ibland riktigt många skeva värderingar på ditt å mitt och ibland kvinnosyn. Många är arbetsskygga och lever istället på kriminalitet, och det är delvis Sveriges fel, för vi tar emot fler än vi kan ta hand om på samma sätt som helsvenskar. Och just p.g.a. raggare och rasister kan jag förstå deras beskyddande gängmoralitet. Är inte helt övertygad om att en utländsk medborgare får jobb m.m. lika lätt som en helsvensk. Angående religionen som ibland är ett problem så ta seden dit ni kommer! Vi kan inte bygga om hela landet och ändra lagstiftningen för att det ska passa övriga världens alla religioner. Tro på vad ni vill men håll det för er själva. Detta gäller för övrigt även kristna.

Rasister... patrioter whatever. Hälften vet inte ens varför dom hatar... Oavsett anledning så kan man väl säga att rasister överlag har ju jävligt sällan några studieskulder... Allt har visserligen en gråzon, men att rätt å slätt hata alla utav ett visst folkslag, som inte är "arier" är ju ignorant, värderingar enbart baserat på okunskap och mindre vetande. Fast å andra sidan, läste att utländska står för 80% av kriminaliteten i Sverige, om detta stämmer vet jag inte, men det skulle ju kanske förklara varför dom tycker som dom gör... Tycker jag det är trevligt när en blatte kommer fram med kniv å ska "cutta min mamma" för att jag höll upp dörren för hans tjej? (hona?) Nja...

Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis.

Ursäkta, men vilket typ av raggare pratar du om?, det du verkar mer mena är "volvo raggare"?, vilket jag personligen inte klassar som raggare, utan mer förvuxna epa pojkar. en raggare åker en classisk fin amerikanare, okej kanske klädd i jeansdräckt, men inte oljig och otvättad på 100 år.   jag är varken rasist, patriot, ghetto pojke, blöjjraggare, raggare eller någon grupp, det är så mycket lättare att säga att man hatar alla istället?

Rinnegan Malleus Malificarum
10 juni 2008 · 2 401 Inlägg

EvolutionIII skrev:
Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis.

Ursäkta, men vilket typ av raggare pratar du om?, det du verkar mer mena är "volvo raggare"?, vilket jag personligen inte klassar som raggare, utan mer förvuxna epa pojkar. en raggare åker en classisk fin amerikanare, okej kanske klädd i jeansdräckt, men inte oljig och otvättad på 100 år.   jag är varken rasist, patriot, ghetto pojke, blöjjraggare, raggare eller någon grupp, det är så mycket lättare att säga att man hatar alla istället?

Det du pratar om, att dom åker fina amerikanare är mer som bilentusiaster. Raggare är ingen folkgrupp ens, det är bara folk som har bildat sig en uppfattning om att det är en livsstil.

Samma sak med emo eller någon annan "grupp".

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
FireTraXX DFFL
10 juni 2008 · 9 020 Inlägg

airflow skrev:

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:
...
plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

Väldigt många kan inte bättre svenska.

Nej men har du inte tänkt på det med eller? Så fort dem ska va lite styva i korken så dyker den där turk-dialekten fram även om dem är födda i sverige eller har bott här sen innan dem kunde tala. Har sett och ser sådant dagligen så jag vet precis mad

Sluta bråka med de DAGLIGEN då.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MrTurbo Better than God \o/
10 juni 2008 · 1 882 Inlägg

Var måste man vara var något av det där du beskriver i början? Jag åker på crusingar, glider runt i en amerikansk bil och kanske dricker några öl. Men jag gapar och skriker inte, jag är inte otrevlig mot vare sig tjejer, svenssons, invandrare eller poliser.... 

Det du skriver är som att påstå att alla invandrare är kriminella, alla som kör asiatiska bilar älskar bukakke eller att alla unga moderater är egotrippade rikemansbarn.

Ta ett steg tillbaka och beskåda verkligheten på ett mer objektivt sätt är du vänlig...

Edit; som någon påtalade innan finns det väldans få äkta raggare kvar, de passar absolut inte in på den beskrivningen du ger. Det du sett är sådana som kallar sig raggare för att få supa å vara odrägliga, typ som huliganer som kallar sig "supporter" bara för att få vara med å slåss i samband med matcherna.

Senast redigerat av MrTurbo (10 juni 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
trippelturbo Trucker
10 juni 2008 · 2 710 Inlägg

richardoo290 skrev:

Kayhan skrev:

richardoo290 skrev:
hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

och ja hatar äckel-raggare för i mina ögon har dom mindre hjärnceller än normala.. dock finns det OK, raggare nuförtiden.. men de mesta är skit..

om ja va tvungen att välja..
så självklart nazist för min del! cool

Haha, ja alla "turk-gäng" våldtar, rånar och slåss med mera:P
Anders eklund var väl inte turk?:S Ändå så mördade han Engla,
Vad jag menar är att det garanterat finns lika många svenska som utlänningar som våldtar och slåss m.m

Själv så väljer jag invandrare,

finns bevisat mer invandrare som håller på, men givetvis finns de också många svenskar..
men i mina ögon: är man svensk o gör ett brott så är det illa..
är man inte svensk och gör ett brott " i sverige" så är det mkt illa..

om en svensk gör ett brott i spanien så är det mer fel än om han gör de i sverige.. så tkr ja? o alla har rätt till en åsikt.

plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

Du har visst rätt till din åsikt. Och jag har rätten och säga emot; Skaffa dig mer kunskap smile Jag är utlänning, bor i en invandrartät stadsdel är inte kriminell för 5 öre. Jobbar från 0800-1700. Dra inte alla över samma kam "brorsan" wink

Fart missbrukare
Roz-104 typ..eh..va?
10 juni 2008 · 582 Inlägg

Hade nog valt raggare...inte invandrare iaf!

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
Rinnegan Malleus Malificarum
10 juni 2008 · 2 401 Inlägg

MrTurbo skrev:
Var måste man vara var något av det där du beskriver i början? Jag åker på crusingar, glider runt i en amerikansk bil och kanske dricker några öl. Men jag gapar och skriker inte, jag är inte otrevlig mot vare sig tjejer, svenssons, invandrare eller poliser.... 

Det du skriver är som att påstå att alla invandrare är kriminella, alla som kör asiatiska bilar älskar bukakke eller att alla unga moderater är egotrippade rikemansbarn.

Ta ett steg tillbaka och beskåda verkligheten på ett mer objektivt sätt är du vänlig...

Håller med den här snubben och BMWgrabben. smile

Men det är ju sant, det finns många invandrare som verkligen jobbar för sitt leverne, så man kan inte direkt säga att alla är kriminella. hmm

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Buick GSX Stage 1 "Velvet Hammer" (1972)
baca Os Difuntos
10 juni 2008 · 1 822 Inlägg

Jag är rätt å slätt människohatare.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
xorox_88 Smack that ass!!
10 juni 2008 · 2 953 Inlägg

om man var tvungen att välja så skulle jag nog ganska lätt valt raggare

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
MrTurbo Better than God \o/
10 juni 2008 · 1 882 Inlägg

Edit; Som någon påtalade innan finns det väldans få äkta raggare kvar, de passar absolut inte in på den beskrivningen du ger. Det du sett är sådana som kallar sig raggare för att få supa å vara odrägliga, typ som huliganer som kallar sig "supporter" bara för att få vara med å slåss i samband med matcherna.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
10 juni 2008 · 661 Inlägg

Jag är hårdrockare, vi är bland de mest stolta grupper av människor som fortfarande håller ihop i vått o torrt, tror på det vi känner, vår huvudbry våra band o våra vänner... citatet är taget från LOK smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

SatansWrath skrev:
Jag är hårdrockare, vi är bland de mest stolta grupper av människor som fortfarande håller ihop i vått o torrt, tror på det vi känner, vår huvudbry våra band o våra vänner... citatet är taget från LOK smile

vad är de ni känner o tror på då? vet du ens de..? håller ihop i vått o torrt?.. va? ..
tvätta sminket ur fejset o börja jobba. cool

NorrmaN_Racing Olofström , Blekinge
10 juni 2008 · 211 Inlägg

haha vilken meningslös tråd säger jag bara!!!

Nissan Cherry Turbo "Sleeper" (1985)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 juni 2008 · 5 753 Inlägg

richardoo290 skrev:

SatansWrath skrev:
Jag är hårdrockare, vi är bland de mest stolta grupper av människor som fortfarande håller ihop i vått o torrt, tror på det vi känner, vår huvudbry våra band o våra vänner... citatet är taget från LOK smile

vad är de ni känner o tror på då? vet du ens de..? håller ihop i vått o torrt?.. va? ..
tvätta sminket ur fejset o börja jobba. cool

hahaha klockrent! cool

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

_Glenne_ skrev:

richardoo290 skrev:

SatansWrath skrev:
Jag är hårdrockare, vi är bland de mest stolta grupper av människor som fortfarande håller ihop i vått o torrt, tror på det vi känner, vår huvudbry våra band o våra vänner... citatet är taget från LOK smile

vad är de ni känner o tror på då? vet du ens de..? håller ihop i vått o torrt?.. va? ..
tvätta sminket ur fejset o börja jobba. cool

hahaha klockrent! cool

haha, yepp.. han kan passa på att gå till frisören också tongue .. o köpa deo

Senast redigerat av richardoo290 (10 juni 2008)

PlumCrazy
10 juni 2008 · 881 Inlägg

Jag hade nog bara lagt mig ner och dött efter jag hade valt. big_smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
MrTurbo Better than God \o/
10 juni 2008 · 1 882 Inlägg

richardoo290 skrev:
hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

och ja hatar äckel-raggare för i mina ögon har dom mindre hjärnceller än normala.. dock finns det OK, raggare nuförtiden.. men de mesta är skit..

om ja va tvungen att välja..
så självklart nazist för min del! cool

richardoo290 skrev:
istället för o cutta våra morsor kan han cutta sig hem till djungeln igen o bajsa i ett träd eller nått hmm
mkt rätt i de du skriver!

Jag MÅSTE bara citera denna killen när detta diskuterades en annan gång;

richardoo290 skrev:
...folk som ser ner på andra e fan de värsta ja vet mad
.. och ja tvärr blir endel nekade jobb osv och det leder till de ena o de andra..
men varför får de flesta inge jobb då?
svar: dem kan inte svenska + dem i vana vid regler o straff.. här finns inge sådant. enklare att utnyttja..
(ja svenskar gör de sistnämda me)roll

att ställa krav är bra för både dem och oss. varför är du emot det? vill du att dem ska bli illa behandlade och leva i ghetton?..

Du e knappt verklig mannen! smile

Senast redigerat av MrTurbo (10 juni 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Rushman Evolution Garage
10 juni 2008 · 1 299 Inlägg

richardoo290 skrev:

SatansWrath skrev:
Jag är hårdrockare, vi är bland de mest stolta grupper av människor som fortfarande håller ihop i vått o torrt, tror på det vi känner, vår huvudbry våra band o våra vänner... citatet är taget från LOK smile

vad är de ni känner o tror på då? vet du ens de..? håller ihop i vått o torrt?.. va? ..
tvätta sminket ur fejset o börja jobba. cool

haha de va lite kul faktiskt, men sant är att hårdrockare håller ihop och är riktigt måna om gemenskapen! smile

Sky´s the limit...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang