Raggare, rasist eller invandrargäng

Germax
11 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Det är lite kul att någon iofs jämför Raggare, invandrare och nazister som om de vore 3 likvärdiga grupper typ .. snacka om att reta upp folk. Jag tillhör ju inget av dom så jag kan ju bara skratta åt de hela.

Sen vill jag ju utnämna richardo290 till trådens skönaste kille, hur man kan va så brutalt ärligt samtidigt som mar verkar va helt slut i huvet och få en skämtsam shargong över de hela är ju helt otroligt.
Jag kan inte sluta skratta åt de han skriver, du får mig på bra humör iaf lol

Senast redigerat av JapMax (11 juni 2008)

christofferedil Yellow bug!
11 juni 2008 · 1 640 Inlägg

Skulle nog välja raggare, för något jävla invandrargäng som kaxar/förstör vill jag inte tillhöra, och inte heller något rasistgäng som är helt inspärrade på att "alla blattar e skit". Tror jag passar bäst in i raggargänget också, för tro fan man åker runt o ropar på brudar på stan, i en gammel 740 me 3" raka rör o baslåda därbak?!

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Germax
11 juni 2008 · 12 086 Inlägg

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:
...
plus att invandrare är löjliga när dem gör sig till och använder turk-dialekt lol tongue

Väldigt många kan inte bättre svenska.

Fan jag som hade hoppast på en till skrattattack.. så kommer du med de där tongue

Jag kommer aldrig glömma godispriset, du gjorde min dag! smile

ghost_boy83 CREW
11 juni 2008 · 2 594 Inlägg

promo skrev:
Lätt valt raggare. Är med kompisen (som är Raggare) på div crusingar och jag upplever att raggarna är bland det trevligaste folk som finns smile . Sedan finns det ju även rötägg av dessa också men i 99% av fallen så är dom jävligt bra smile

Håller med bor granne med sundsvalls stösta raggar klubb brukar hälsa på och surra lite me dom och uppfattningen av raggana är att dom är jätte trevliga sen kan det hända att vissa i bilarna blir fulla på träffar osv kanske ven lite högljudda men va fan ni måste ju tänka på att dom flesta är ju 50+ och dessa få tilfällen dom har att känna sig unga igen är inte många och de är dom värda tycker jag,

tänk er skälv när ni är 50+ skulle de inte va kul att åka en gammal subaru eller supra å få va lite full å drömma er tillbaka roll så tänker jag i allafall

Mr-A Maharaja!
11 juni 2008 · 207 Inlägg

Jävla patetiskt tråd.... skulle inte välja någon av de tre....

Skiftnyckel
11 juni 2008 · 106 Inlägg

Det finns inga bättre kompisar än raggare. Få åka runt i fina bilar å skrattar tills man int orkar längre. De dömmer ingen å välkomnar alla oavsett ålder å kön. Bärs å 50-60 tals musik, det finns fan inget bättre. ;P

Just me.
Skiftnyckel
11 juni 2008 · 106 Inlägg

Så ja väljer alltså raggare. xP

Just me.
Phaetoon
11 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Mr-A skrev:
Jävla patetiskt tråd.... skulle inte välja någon av de tre....

Det var väl det som var andemeningen med tråden (iaf trådskaparens andemening).
Dvs att jämföra dom tre och komma fram till att blöjraggare, rasister och invandrargäng (med negativ betoning på samtliga) är lika dåliga allihop.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Zwudda Refined
11 juni 2008 · 1 770 Inlägg

fy fan va du e patetisk "Loffe123"!!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 juni 2008 · 5 753 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
bor granne med sundsvalls stösta raggar klubb brukar hälsa på och surra lite me dom och uppfattningen av raggana är att dom är jätte trevliga

ja just, street rulers håller ju till där ute smile... sen har vi ju karlsro flyers i ljungaverk och ballsta räägers också vart det nu var dom håller till, även där mkt trevliga medlemar som man kan ha mkt kul med smile

Senast redigerat av _Glenne_ (11 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
11 juni 2008 · 1 300 Inlägg

Hmm. skrev:

SweetBabyDoll skrev:

Loffe123 skrev:
Om du var tvungen att tillhöra en grupp.
Vilken skulle du då välja?

Ett gäng fulla dräggiga raggare i en bil som skriker åt tjejer Det är jag mer än gärna. Men du behöver ju inte dra alla över en kam?? , ett invandrar gäng som bråkar på tunnelbanan Aldrig i helvete, den dagen min hudfärg ändras tar jag livet av mig  eller ett gäng rasister som spottar slagord på stan.  Det kan jag tänkas vara, ja.

Jag personligen hade nog som sist valt att vara raggare, fyfan va jag avskyr raggare. Jag tror det är deras stora alkoholkonsumtion som gör de extra irriterande som personer. Ja, alla är ju likadana. Vilket tattarpack, hela högen!! Tror du får tänka om lite. roll


Alla människor oavsett uppfattning, religion, intresse eller särart är ju människor så länge de är nyktra, men en full person är inte längre någon vettig människa, han blir bara SÅ JÄVLA JOBBIG!!!!!


Förbjud alkohol, nyktra raggare TACK! Är det bara "raggare" som dricker? Det var som fan wink


(Det var cruising i Sundsvall i helgen och jag lyckades då spä på och bygga upp ett stort agg mot denna grupp människor)


Lås tråden om ni tycker den är värdelös :-)

Så för att vara invandrare måste man ha annan hudfärg? det var som fan.

Jag avstår från att välja någon grupp alls. Tar hellre utvägen än någon utav dessa vägar. (Utvägen = kula genom huvudet)

Nej, det behöver man kanske inte.

Men jag ser det som så att invandrare är dem som har en mörkare hudfärg än oss svenskar, norskar, finnar, danskar och annat bröte.

Det är när man kommer till Alibabas land som jag kallar för invandrare.

Kanske fel av mig, men jag tycker så.

En gång Patriot alltid Patriot.



Jag är inte rasist - jag hatar alla wink

Senast redigerat av SweetBabyDoll (11 juni 2008)

I do it my way
Gulmun * Klåpare
11 juni 2008 · 1 718 Inlägg

Patriot? Men hjälp...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
svinok666 Avstängd
11 juni 2008 · 61 Inlägg

ehehe tror jag joinar rasist gruppen

Kesler
11 juni 2008 · 3 650 Inlägg

Loffe123 skrev:

Benan skrev:
Pest, kolera eller ebola...???

Precis, jag vill bara symbolisera att vara full raggare är den värsta folksjukdom man kan ha cool

ärligt, du måste vara vara dum i huvet!

ghost_boy83 CREW
11 juni 2008 · 2 594 Inlägg

_Glenne_ skrev:

ghost_boy83 skrev:
bor granne med sundsvalls stösta raggar klubb brukar hälsa på och surra lite me dom och uppfattningen av raggana är att dom är jätte trevliga

ja just, street rulers håller ju till där ute smile... sen har vi ju karlsro flyers i ljungaverk och ballsta räägers också vart det nu var dom håller till, även där mkt trevliga medlemar som man kan ha mkt kul med smile

ja visst bor ca 50m i från brukar va på deras onsdagsträffar, smile åk dit nån da vet jag

Urkas Kräsen grafiker
11 juni 2008 · 1 775 Inlägg

Iom att jag hatar invandrargäng som går runt o trashar saker o folk så väljer jag rasist faktiskt. Fast sen är ju rasister lite korkade som drar alla över samma kam (eller hur man nu brukar säga), då det faktiskt finns en hel del trevliga invandrare.

Whine whine!
Performance_ Förjaevle Brao
11 juni 2008 · 555 Inlägg

raggare absolut!!!     rasister e int myck o ha, inte invandrargäng heller

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 juni 2008 · 5 753 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

_Glenne_ skrev:

ghost_boy83 skrev:
bor granne med sundsvalls stösta raggar klubb brukar hälsa på och surra lite me dom och uppfattningen av raggana är att dom är jätte trevliga

ja just, street rulers håller ju till där ute smile... sen har vi ju karlsro flyers i ljungaverk och ballsta räägers också vart det nu var dom håller till, även där mkt trevliga medlemar som man kan ha mkt kul med smile

ja visst bor ca 50m i från brukar va på deras onsdagsträffar, smile åk dit nån da vet jag

hehe jaa kanske man skulle ha varit smile... har faktiskt varit medlem i street rulers smile eller hela våran familj var det när vi hade våran ford crown victoria -55 som jag är uppväxt i bland annat smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
11 juni 2008 · 1 300 Inlägg

Gulmun skrev:
Patriot? Men hjälp...

Vad vill du ha hjälp med lilla gubbben? wink

I do it my way
Edvinoo Hetast Just Nu!
11 juni 2008 · 1 355 Inlägg

ja hatar alla, o ja e från bosnien, har bosniska kartan tatuerad på mig och jag gillar mitt land. ( ja ja men åk hem da om du gillar de så mkt, ( kom på nått nytt )
men det betyder inte att ja e me i invandrargäng och trashar stan för det...
ingen som varit i tranås ?
där har ni raggare och nassar som krossar allt i stan.... vilken grup tillhör dom ?

vilken idiotisk tråd, att man får välja mellan de 3 värsta grupperna,.

( och ja vet att om man inte gillar tråden ska man inte skriva i den men vissa överdriver fan me vilka trådar dom öppnar )

ja ska öppna en om vilka dödliga sjukdomar man helst vill ha eller vilket sätt man helst vill bli avrättad på när vi ändå e igång med att behöva välja mella idiotiska grejer..

Inspiration comes standard
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang