eftersnack: garagetträff + crusing ljusdal 14/6-08

LilleSKUTT
15 juni 2008 · 512 Inlägg

alltid lika kul med föne och  ljusdalscrusing smile synd bara så få  vågade prova på dragrace på vatten smile 
mycket fina bilar både på träffen och crusingen... kommer lägga upp lite bilder på galleriet mitt sen ...

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
zappy
15 juni 2008 · 14 Inlägg

rikigt lyckad träff och att de kom så pass mycket folk trots vädret, får väl ge en eloge till dom som körde sönder att de inte fegades från deras sida, hoppas att de inte blir för dyrt för er.

eyq- Audi a4 TQ
15 juni 2008 · 5 Inlägg

hade velat dit och kika ja med. En annan fick jobba och slita : /

itouch
15 juni 2008 · 1 488 Inlägg

Jag väntar spänt på bilder smile

Rojpen
15 juni 2008 · 2 230 Inlägg

var det nån mer än den svarta s4an som körde sönder nå?
nog för den svarta s4an inte körde sönder så mycket dom tror det var nån bussin eller växel länkaget som gick.. den funkade men 1,2,3 gick skit trökt att lägga i och ur tydligen.

väntar spänt på alla mysigiga regn bilder;) hehe

så kan det vara då det inte blev som det skulle
*_Slider_*
15 juni 2008 · 208 Inlägg

Det var en ruggit härlig kväll fast de regnade big_smile Vart ju skitmycket bilar, åka te föne å göra om? big_smile

BMW 325 "Tysken" (2008)
Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
Rojpen
15 juni 2008 · 2 230 Inlägg

klart vi ska te föne igen blir ju nästa år med men kanske nått innan dess med:P men då ska jag försöka ha kortet till dess iaf så det blir mera små moterer som kör med så flera som vågar sig fram med:P

så kan det vara då det inte blev som det skulle
PuttesPOV
15 juni 2008 · 504 Inlägg

Det kändes som en väldigt lyckad kväll. Synd på vädret, men det kan man ju inte göra något åt, tyvär. =/

Vad tyckte ni som ställde upp och körde!?

HÅRDROCK
MickeTuncer Fotograf
15 juni 2008 · 966 Inlägg

PuppPutte skrev:
Vad tyckte ni som ställde upp och körde!?

D va la bra men d va få bilar som ställde upp.. Sen så fick jag aldrig nå jävla fäste men det gick bra ändå..smile Såg att d va några som filmade åxå.. Släng upp filmerna och bilderna här sen så man får se..wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
-Kotten- www.drcljusdal.se
15 juni 2008 · 679 Inlägg

Skall sätta mig under dagen och redigera lite biler vart ca 800kort

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
*_Slider_*
15 juni 2008 · 208 Inlägg

-Kotten- skrev:
Skall sätta mig under dagen och redigera lite biler vart ca 800kort

800 KORT? HUR HINNER MAN MED DE? Snacka om att du borde vart effektiv big_smile

Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
BMW 325 "Tysken" (2008)
-Kotten- www.drcljusdal.se
15 juni 2008 · 679 Inlägg

bara hålla in knappen och se glad ut ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
MrVain
15 juni 2008 · 904 Inlägg

Jädra bra upplsutning på Föne måste jag säga trots vädret smile Å dom som har film på min bil främst snurren kan väll dra hit ett PM för de vill jag gärna ha !

De ska va gött å leva
MickeTuncer Fotograf
15 juni 2008 · 966 Inlägg

MrVain skrev:
Jädra bra upplsutning på Föne måste jag säga trots vädret smile Å dom som har film på min bil främst snurren kan väll dra hit ett PM för de vill jag gärna ha !

Samma gäller för mig åxå..wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
MrVain
15 juni 2008 · 904 Inlägg

Vad hände med den Vita volvon då?

De ska va gött å leva
T5Black
15 juni 2008 · 451 Inlägg

PuppPutte skrev:
Det kändes som en väldigt lyckad kväll. Synd på vädret, men det kan man ju inte göra något åt, tyvär. =/

Vad tyckte ni som ställde upp och körde!?

Synd på regnet, vorre nog bra många mer som hade kört om de var torrt! jag hade då inget fäste alls:(

Hinkas SOS-Racing
15 juni 2008 · 514 Inlägg

Hehe, vi som körde sönder... Jo... Det blir nog inte så jäkla dyrt om det bara är länkage som kröktes när jag missade växeln i min repa mot Mr.Vain. Jag hade skitkul trots allt och vill gärna komma ner och köra mer.
Det vore spännande att se om någon har film på min sista repa där jag på något mystiskt sätt låste alla 4 hjul en snabbis för att sedan rulla åt sida, jag tyckte mig se en rökpuff som inte var avgaser som säkert fler av er såg... Jaja, vi får väl se när det börjar rotas hur mycket det är som ska göras. Jag kan IAF köra den som det är nu, även om sambon får ta i så hon skakar för att få ur 2'ans växel :p

Mvh
Hinkas

BTW, jag lägger också upp bilder senare.

BMW 633 csi (1977)
Zekee
15 juni 2008 · 27 Inlägg

Vadå grepp-problem? Det märkte jag inte av! wink Synd att evon är svår att komma iväg fort med om man vill vara snäll med grejjorna...

Jag har filmat, sen har polarna filmat då jag körde. Så ska sätta mig ner ikväll kanske och kolla igenom.
Hoppas på en nästa gång snart, kanske lite konbana då? (jag har koner).

Volkswagen Golf Gl "GolFettan" (1983)
Dodge Challenger "Åskmurvan" (1971)
MrVain
15 juni 2008 · 904 Inlägg

Zekee skrev:
Vadå grepp-problem? Det märkte jag inte av! wink Synd att evon är svår att komma iväg fort med om man vill vara snäll med grejjorna...

Jag har filmat, sen har polarna filmat då jag körde. Så ska sätta mig ner ikväll kanske och kolla igenom.
Hoppas på en nästa gång snart, kanske lite konbana då? (jag har koner).

Gött har du koner så är de bara å ta med nästa gång smile Klart vi ska styra upp en till träff i sommar tycker jag, å tajma in lite bättre väder!

Du får kika på mig för å få till bättre starter nästa gång wink 7000rpm å så bara flytta foten från kopplingen åt sidan big_smile

De ska va gött å leva
Zekee
15 juni 2008 · 27 Inlägg

Haha, mjo! Blir bilen kvar i vinter så är jag sugen på evo 8:ans svänghjul med större diameter. Kanske man kan börja gå ut hårdare! Min lillkoppling gillar inte sådana starter, sen är det väl ganska boring att byta koppling bara för att "prova" (fick byta koppling dag 2 efter inköp förra sommaren) big_smile

Cruising var ganska skoj, men så jäkla segt tempo igenom ljusdal... Åka 6 meter-stanna en kvart-åka 2 meter-stanna 10 min...

Volkswagen Golf Gl "GolFettan" (1983)
Dodge Challenger "Åskmurvan" (1971)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang