eftersnack: garagetträff + crusing ljusdal 14/6-08

Lindberg88
17 juni 2008 · 1 418 Inlägg

MrVain skrev:
Filmade du mig lindberg, isf är du välkommen på färila så kan jag mata över skiten på hårddisken å bränna på skiva åt dig smile

ska kolla igenom materialet å fick jag med dig så kikar jag förbi nån dag i veckan

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
MrVain
17 juni 2008 · 904 Inlägg

Lindberg88 skrev:

MrVain skrev:
Filmade du mig lindberg, isf är du välkommen på färila så kan jag mata över skiten på hårddisken å bränna på skiva åt dig smile

ska kolla igenom materialet å fick jag med dig så kikar jag förbi nån dag i veckan

De låter gött de smile

De ska va gött å leva
MrVain
17 juni 2008 · 904 Inlägg

Hinkas skrev:

MrVain skrev:

Hinkas skrev:

Det duger, det var kul att se.
Min "ras" såg ju inte alls så spektakulärt ut som dom sade dom som hade stått och kolla på...

Hua du skulle ha set, de bara spruta delar under bilen wink big_smile

Ja vafan, på dom som kollade så sade dom ju:
Alla fyra hjulen låstes och hoppade fram och tillbaka samtidigt som det blev världens rökmoln under bilen!

Trist att inte det syns på filmen om det blev så hmm

De enda jag såg var att bakhjulen låste sig en snabbis, om de kom rök under bilen kan de mycket väll ha varit lite kopplingsrök efter starten..

De ska va gött å leva
MrVain
17 juni 2008 · 904 Inlägg

RandomHero skrev:
mycket rolig träff=) synd att man fega ur å inte körde lite race, hade varit kul att köra mot dej Mr.Vain;) bjöd ju iaf på lite donuts=) ny träff är en mycket god idé

Jag tar gärna en tur nästa gång, men då blir de troligen med S4an då S2an skall rivas...

De ska va gött å leva
Gaslasse Indrivare/torped
17 juni 2008 · 149 Inlägg

Håller på att sporadiskt lägga upp några bilder från i lördags, blir väl några bilder emellanåt. tongue

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
*_Slider_*
18 juni 2008 · 208 Inlägg

Nu har ja orkat slänga upp lite bilder med smile Bara några iof pga dåligt batteri och minne i kameran sad

Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
BMW 325 "Tysken" (2008)
-Kotten- www.drcljusdal.se
24 juni 2008 · 679 Inlägg

idag va vi med i lokalpressen ;D



https://www1.garaget.org/gallery/archive/59440/381677_zt3nbk.jpg

Senast redigerat av -Kotten- (24 juni 2008)

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
MrVain
24 juni 2008 · 904 Inlägg

Undra om man ska ta ett snack med Niklas om kvällen när crusingen var, för då var de då inga bil lik som stod där iaf.. men nån bil var ju ut i gräset å sulla...

De ska va gött å leva
Rojpen
24 juni 2008 · 2 230 Inlägg

är det dära verkligen folk som var dära då träffen var dära?? alltså bilarna som är ja "lite" trasige hehe:P
för menar som det står i slutet så säger han ju att man får vara dära bara man inte förstör om man läser mellan raderna. smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle
-Kotten- www.drcljusdal.se
24 juni 2008 · 679 Inlägg

Enda som jag såg hände när vi va där va väl att nån burk och flaska vart lämnad.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Rojpen
24 juni 2008 · 2 230 Inlägg

jo fast burkar å glas är ju nästan oundvikligt ändå på träffar.. så det är ju svårt att komma undan.
men det dom skriver om är ju lite väl.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Hinkas SOS-Racing
24 juni 2008 · 514 Inlägg

Jag blir så jävla förbannad när jag läser sådant där! Visst, det är säkert skitkul att fara och sladda och ha sig men man måste väl för fan tänka lite på att det förstör för så många.
Jag har hållt på och hjälpa en bekant med sin övningskörning för motorcykel och då har vi ett bra fält där man kan övningsköra, men tyvärr är det väldigt vanligt att folk (specielt folk med volvo 240) är där och bränner gummi tills dom spränger däcken, sladdar upp grus på banan etc etc så att det inte längre går att övningsköra där.
Tänk på vart ni leker av er innan ni håller på med sådant här. Vi ställde ju inte direkt till med någonting medans vi var där och körde lite race utan det är sådana här som leker med sina bilar dom köpt för 500:- bara för att köra sönder. dom

Mvh
En ilsken Hinkas

BMW 633 csi (1977)
-Kotten- www.drcljusdal.se
24 juni 2008 · 679 Inlägg

Hinkas skrev:
Jag blir så jävla förbannad när jag läser sådant där! Visst, det är säkert skitkul att fara och sladda och ha sig men man måste väl för fan tänka lite på att det förstör för så många.
Jag har hållt på och hjälpa en bekant med sin övningskörning för motorcykel och då har vi ett bra fält där man kan övningsköra, men tyvärr är det väldigt vanligt att folk (specielt folk med volvo 240) är där och bränner gummi tills dom spränger däcken, sladdar upp grus på banan etc etc så att det inte längre går att övningsköra där.
Tänk på vart ni leker av er innan ni håller på med sådant här. Vi ställde ju inte direkt till med någonting medans vi var där och körde lite race utan det är sådana här som leker med sina bilar dom köpt för 500:- bara för att köra sönder. dom

Mvh
En ilsken Hinkas

Man kan bara hålla med.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
*_Slider_*
24 juni 2008 · 208 Inlägg

Jag haller med dig hinkas. Bilarna kors for att koras sonder och sen lamnas. Varfor e de sa kul?
Vore vall roligare om man kunde fa ihop en bana och kora seriost pa? Kommer aldrig handa om en massa skrotbilar och skrap lamnas kvar?! Skarpning

Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
BMW 325 "Tysken" (2008)
Hinkas SOS-Racing
24 juni 2008 · 514 Inlägg

Det man skulle göra med sådana där är att tvinga dom sopa upp allt jäkla skit dom dragit upp på banan med tandborste. Alternativt värre :p

BMW 633 csi (1977)
-Kotten- www.drcljusdal.se
24 juni 2008 · 679 Inlägg

Hinkas skrev:
Det man skulle göra med sådana där är att tvinga dom sopa upp allt jäkla skit dom dragit upp på banan med tandborste. Alternativt värre :p

Tycker dom kan soppa med rövskägget. Troligen har dom dock inget sånt och då får dom sitta på en sten tills det växt ut och sen soppa big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
*_Slider_*
24 juni 2008 · 208 Inlägg

-Kotten- skrev:

Hinkas skrev:
Det man skulle göra med sådana där är att tvinga dom sopa upp allt jäkla skit dom dragit upp på banan med tandborste. Alternativt värre :p

Tycker dom kan soppa med rövskägget. Troligen har dom dock inget sånt och då får dom sitta på en sten tills det växt ut och sen soppa big_smile

hahahaha helt rätt

BMW 325 "Tysken" (2008)
Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
MrVain
24 juni 2008 · 904 Inlägg

Jag har mina aningar om vilka de är... Men sånthär kommer välla alltid att hända så länge de finns 18åringar å mycket fritid.

De ska va gött å leva
Lindberg88
24 juni 2008 · 1 418 Inlägg

MrVain skrev:
Undra om man ska ta ett snack med Niklas om kvällen när crusingen var, för då var de då inga bil lik som stod där iaf.. men nån bil var ju ut i gräset å sulla...

bilen som är helt sönderslagen har stått där ett par månader.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
MrVain
24 juni 2008 · 904 Inlägg

Lindberg88 skrev:

MrVain skrev:
Undra om man ska ta ett snack med Niklas om kvällen när crusingen var, för då var de då inga bil lik som stod där iaf.. men nån bil var ju ut i gräset å sulla...

bilen som är helt sönderslagen har stått där ett par månader.

vart står den? å vem äger den då?

De ska va gött å leva
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang