Idag har jag pillat lite på bilen Är riktigt nöjd med både blinkers och avgassystemet Blinkar riktigt nice av dom blinkersen och av systemet blev det perfekt ljud Lägger upp lite halv dåliga bilder, bättre kommer längre fram
Nya och gamla. Dålig bild Men härlig skillnad
Nya utblåset. Redan skitig tvättade igår
Närbild blinkers.
Närbild utblås. Mums
Hatar detta vädret. Jobbigt med allt salt och skit som smutsar ner bilen. Va och tvättade den igår men efter att ha kört ca 2km totalt sedan dess så är den redan skitig som få
Sitter och spånar lite på nya fälgar. Svårt detta med fälgar. Skulle vilja ha större än 17" men ekonomin tillåter inte riktigt. Antingen behåller jag dom jag har även denna säsongen eller så säljer jag dom och köper nya 17". Några förslag?
Ljudet från avgassystemet blev precis så som jag ville ha det Låter perfekt och man märker att responsen på turbon är mycke bättre. Jo lite så tänker jag med. Men är så jävla sugen på nya fälgar Men jag får kanske ha dom denna säsong med. Har ju inte ens haft dom ett år än
Ljudet från avgassystemet blev precis så som jag ville ha det Låter perfekt och man märker att responsen på turbon är mycke bättre. Jo lite så tänker jag med. Men är så jävla sugen på nya fälgar Men jag får kanske ha dom denna säsong med. Har ju inte ens haft dom ett år än
Med mitt 2,5" avgassystem, iofs från simons, så lät det inte så mycket i början men efter ett par månader hörde man stor skillnad och det lät riktigt bra. Supernöjd
Sen tycker jag att du ska behålla dina fälgar, de passar riktigt bra på bilen
Med mitt 2,5" avgassystem, iofs från simons, så lät det inte så mycket i början men efter ett par månader hörde man stor skillnad och det lät riktigt bra. Supernöjd
Sen tycker jag att du ska behålla dina fälgar, de passar riktigt bra på bilen
Är redan riktigt nöjd med mitt så det kommer nog bara bli bättre Responsen från turbon känns att den är bättre nu. Tror faktiskt att jag har bestämt mig för att behålla dom fälgarna jag har minst en säsong till. Gillar dom skarpt men skulle vilja ha större Så när det blir dags att byta så kanske jag bara byter upp några storlekar men samma fälg liksom Vet att jag velar fram och tillbaka ang. fälgar men sånt är livet
Imorn ska jag dra iväg till BRL och köpa mig en Pioneer FH-P80BT stereo,slutsteg samt en lite poplåda. Så det blir att pilla med ljud imorn samt byta bromsbelägg bak.
Gillar också det nya utblåset. men skulle inte varit fel med ett på andra sidan också Men detta duger kalas. Ja får hoppas att det blir bra med ny stereo osv