Garaget.org dekal mm!

chrizz Administratör
24 juni 2008 · 11 783 Inlägg

Corpze skrev:

chrizz skrev:

Corpze skrev:
Känns rätt tight att tajma mailet precis när man ligger på topplistan tongue det går nog till slut, har ju iaf fått gatbilar.se dekaler och grejer smile

Du behöver inte tajma, har du varit i topp 250 så har du förmodligen en utmärkelse för det. Bara och skicka iväg ett mail till dekaler@garaget.org så dimper det ned dekaler med posten så småningom.

Jag har dock fler arbetsuppgifter än att posta dekaler, men jag gör mitt bästa för att hinna med alla så snabbt som möjligt smile

Varför vill man ha gatbilar.se-dekaler förresten? Garaget-dekaler är ju så mycket coolare wink

Var ser man vilka utmärkelser man fått? är många funktioner på denna site big_smile

Om du kollar på din bil, så har du ju ett gäng flikar där över infon. En av de är utmärkelser (så svårt var det smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Corpze
24 juni 2008 · 1 311 Inlägg

chrizz skrev:

Corpze skrev:

chrizz skrev:
Du behöver inte tajma, har du varit i topp 250 så har du förmodligen en utmärkelse för det. Bara och skicka iväg ett mail till dekaler@garaget.org så dimper det ned dekaler med posten så småningom.

Jag har dock fler arbetsuppgifter än att posta dekaler, men jag gör mitt bästa för att hinna med alla så snabbt som möjligt smile

Varför vill man ha gatbilar.se-dekaler förresten? Garaget-dekaler är ju så mycket coolare wink

Var ser man vilka utmärkelser man fått? är många funktioner på denna site big_smile

Om du kollar på din bil, så har du ju ett gäng flikar där över infon. En av de är utmärkelser (så svårt var det smile

Fann den förut och oj vad utmärkelser jag hade fått big_smile

edit: vem är det som väljer vilka bilar som skall visas på förstasidan förresten? wink

Senast redigerat av Corpze (24 juni 2008)

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
chrizz Administratör
24 juni 2008 · 11 783 Inlägg

Corpze skrev:

chrizz skrev:

Corpze skrev:

Var ser man vilka utmärkelser man fått? är många funktioner på denna site big_smile

Om du kollar på din bil, så har du ju ett gäng flikar där över infon. En av de är utmärkelser (så svårt var det smile

Fann den förut och oj vad utmärkelser jag hade fått big_smile

edit: vem är det som väljer vilka bilar som skall visas på förstasidan förresten? wink

Det är jag, goffen och redbull som väljer de. Går i perioder vem som gör det mest, numera är det jag som väljer mest tror jag.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
24 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Larsson_Power skrev:
Eller så köper man en Piké tröja som ja gjorde. Då fick jag 2 dekaler och 2 nyckelband. Åh va najs tänkte jag, nu har jag två ifall ett går sönder, men min flickvän behövde det andra mer än mej tyckte hon smile

Fick du dekaler med ??

Jag fick ju "bara" två nyckelband sad

*stackars mig*    wink  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
extreme_kim
24 juni 2008 · 5 Inlägg

Tjaa hur kan man få tag på garaget dekaler??

Audi A4 b8 (2008)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
24 juni 2008 · 6 170 Inlägg

extreme_kim skrev:
Tjaa hur kan man få tag på garaget dekaler??

Har du missat vartenda inlägg i tråden du just postade ??

Bara undrar tongue


Dekaltrim.nu -> klubbar -> garaget -> *TaDa!!!*

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Nexius
25 juni 2008 · 414 Inlägg

kommer nog aldrig få nån utmärkelse eller komma med i nån av toppen med min sketna bil =/

Saab 9-5 Vector SportCombi BioPower 2.0t
MilleN
25 juni 2008 · 9 108 Inlägg

extreme_kim skrev:
Tjaa hur kan man få tag på garaget dekaler??

www.dekaltrim.nu (Välj klubbar och garaget) har ju redan konstaterats i tråden smile

Nexius skrev:
kommer nog aldrig få nån utmärkelse eller komma med i nån av toppen med min sketna bil =/

Inte mina nya bilar heller, då får man köpa sina dekaler cool

Bjork OEM <3
25 juni 2008 · 6 957 Inlägg

chrizz skrev:

Corpze skrev:

chrizz skrev:

Om du kollar på din bil, så har du ju ett gäng flikar där över infon. En av de är utmärkelser (så svårt var det smile

Fann den förut och oj vad utmärkelser jag hade fått big_smile

edit: vem är det som väljer vilka bilar som skall visas på förstasidan förresten? wink

Det är jag, goffen och redbull som väljer de. Går i perioder vem som gör det mest, numera är det jag som väljer mest tror jag.

Bra att ni refreshar den listan oftare än förr, alltid spännande att se bilarna där, finns många man aldrig tänkt på innan tongue

OEM <3
EXPOZEse
18 augusti 2008 · 9 Inlägg

Mr_Nicce skrev:
el så skickar du typsnitt t dekaltrim.nu o ber dom printa ut 2st t dej.. wink

mina kostade 111:- me porto o brev i lådan..

OT.
skall tvätta min bil innan dom kommer på men silver ble d o blir no snyggt på blå bil för min del..

111kr????
det va dyrt.

Skulle vi göra sådana dekaler skulle det kosta typ hälften :-P

Ford Taunus GXL -71
Citroen C5
www.EXPOZE.se / www.gullpyssel.wordpress.com
Jensa_H
18 augusti 2008 · 188 Inlägg

EXPOZEse skrev:

Mr_Nicce skrev:
el så skickar du typsnitt t dekaltrim.nu o ber dom printa ut 2st t dej.. wink

mina kostade 111:- me porto o brev i lådan..

OT.
skall tvätta min bil innan dom kommer på men silver ble d o blir no snyggt på blå bil för min del..

111kr????
det va dyrt.

Skulle vi göra sådana dekaler skulle det kosta typ hälften :-P

Mig kostar det inget då jag jobbar med sånt wink

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech
EXPOZEse
19 augusti 2008 · 9 Inlägg

Jensa_H skrev:

EXPOZEse skrev:

Mr_Nicce skrev:
el så skickar du typsnitt t dekaltrim.nu o ber dom printa ut 2st t dej.. wink

mina kostade 111:- me porto o brev i lådan..

OT.
skall tvätta min bil innan dom kommer på men silver ble d o blir no snyggt på blå bil för min del..

111kr????
det va dyrt.

Skulle vi göra sådana dekaler skulle det kosta typ hälften :-P

Mig kostar det inget då jag jobbar med sånt wink

Hehe
det kostar oss materialet, makens företag du vet. hehehe
Vi har ju ingen lokal eller liknande som ökar på priset på dekalerna, det är därför vi kan ligga så lågt i jämförelse med ex DekalTrim och liknande. ;-)
Plus att det är en hobby för mig att rita upp och skära ut dekaler så jag gör det för att det är skoj oxå *S*

Ford Taunus GXL -71
Citroen C5
www.EXPOZE.se / www.gullpyssel.wordpress.com
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang