behöver hjälp (Uppkörning)

m1ck3h
30 juni 2008 · 280 Inlägg

lycka till idag wink

natthie
30 juni 2008 ·

tack allihopa för era tips:D nu har jag körkort:D känns hur underbart som hällst=D jag pratade bort mig lite i början och så big_smile men han skrattade bara:D hehe. tack igen=D !!!

Gaslasse Indrivare/torped
30 juni 2008 · 149 Inlägg

Grattis big_smilebig_smile

Tur man tog körkort i Ljusdal, som man dessutom känner utan och innan. tongue "Följ anvisningar mot Ånge" sa kontrollanten. Okej, då gör jag det, och visste precis var jag skulle köra tongue Och 30-sträckor? Voj voj. tongue Kul att du har fått lappen nu då i alla fall big_smile

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
natthie
30 juni 2008 ·

Lagasse skrev:
Grattis big_smilebig_smile

Tur man tog körkort i Ljusdal, som man dessutom känner utan och innan. tongue "Följ anvisningar mot Ånge" sa kontrollanten. Okej, då gör jag det, och visste precis var jag skulle köra tongue Och 30-sträckor? Voj voj. tongue Kul att du har fått lappen nu då i alla fall big_smile

haha ja det är ju så "svårt" att köra i ljusdal. haha ;D det är som att köra i Bollnästongue xD . ja det känns as skönt nu big_smile

Bettan_Nostdal
30 juni 2008 · 204 Inlägg

Grattis gumman! Kul att du klarade. *krama*

Jag tog mitt den 16 April nu iår. Minns när jag kom tillbaka och pappa satt och väntade i bilen. Som jag grät. Och pappa grät. En härlig känsla!

Kör nu försiktigt!

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
natthie
30 juni 2008 ·

Bettan_Nostdal skrev:
Grattis gumman! Kul att du klarade. *krama*

Jag tog mitt den 16 April nu iår. Minns när jag kom tillbaka och pappa satt och väntade i bilen. Som jag grät. Och pappa grät. En härlig känsla!

Kör nu försiktigt!

Taaack:D Du jag höll nästan på att fälla en tår jag med:) har kämpat så länge nu för den här lappen smile och ÄÄÄNTLIIIGEN! big_smile nästa blir CE så nu är det bara uppskrivningen kvar på Ctongue hehe. Tack igen gumman:) kram kram*

MilleN
1 juli 2008 · 9 108 Inlägg

Ja *grattis* och *krama* hit o dit tihi, jag *låser* och hänvisar till den här tråden eller bloggen. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang