Angående: Torsdagsträffen för ALLA BILMÄRKEN, Gbg/Allum 2009

Glansen
10 juni 2009 · 1 310 Inlägg

kommer det något folk på torsdag eller? skall ni lägga ner denna träff om ni inte kommer sj å det inte kommer något folk?

Senast redigerat av Glansen (10 juni 2009)

D_Carlsson Bonntrimmare
10 juni 2009 · 620 Inlägg

får jag komma med min volvo även om att den har fått en motor från en tysk.
Är det inte alltid volvo träff på alla parkeringar i gbg det är ju trotts allt hissingstrktorns hemstad

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
Cambrant
10 juni 2009 ·

D_Carlsson skrev:
får jag komma med min volvo även om att den har fått en motor från en tysk.
Är det inte alltid volvo träff på alla parkeringar i gbg det är ju trotts allt hissingstrktorns hemstad

Jo självklart ska du komma med tyskt under motorn. Sånt som är kul att kolla in smile

Glansen skrev:
kommer det något folk på torsdag eller? skall ni lägga ner denna träff om ni inte kommer sj å det inte kommer något folk?

Bara för att det varit lite dåligt nu det senaste så ska man inte lägga ner. Göra lite mer reklam för träffen och hoppas på bättre väder för det har det ju inte varit de senaste gångerna. Sen tror jag nog en att knöka in Saab hade piffat till träffen lite. Nu på torsdag ska det ju bli regn så räkna inte med mycket folk smile
Men vi går mot soliga tider och då kommer nog träffen bli smockfull!

Akakapukko
10 juni 2009 · 1 779 Inlägg

ska man lägga ner en träff för de kommer lite folk då kan likaväl onsdagsträffarna med läggas ner.. kommer ju typ aldrig folk

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Glansen
10 juni 2009 · 1 310 Inlägg

Jag har vart var där 2 gånger efter den stora utställningen, när det har vart fint väder så har det inte vart en enda bil där, sedan nu förra veckan var det inte en enda, eller jo en s70 smile

Järnbrott har ju alltid funnitis i flera år, allt mkt folk som kommer dit

Cambrant
10 juni 2009 ·

Jo men lugna dig Glansen. Det är nytt och vart dåligt väder. Träffen kommer nog bita sig fast lite längre fram smile

DIIEZEL
10 juni 2009 · 501 Inlägg

Cambrant skrev:
Jo men lugna dig Glansen. Det är nytt och vart dåligt väder. Träffen kommer nog bita sig fast lite längre fram smile

När blir den nya p-rullen klar

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Cambrant
11 juni 2009 ·

nu i helgen. bara nåra få klipp kvar att sudda plåtar på

DIIEZEL
11 juni 2009 · 501 Inlägg

Cambrant skrev:
nu i helgen. bara nåra få klipp kvar att sudda plåtar på

Inga jävla kommentarer om min bil denna gången tongue cool

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
11 juni 2009 · 2 258 Inlägg

Hmmm... Om man skulle ta o kika förbi med min Saab tro smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
DIIEZEL
11 juni 2009 · 501 Inlägg

ja fan saab ska erövra ikväll

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
11 juni 2009 · 2 258 Inlägg

DIEZEL_NET skrev:
ja fan saab ska erövra ikväll

He he.. ska bara slänga in lite ljud i bilen... men chansen att ajg kommer är väll övervägande smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Mats_T5 Truck Driver
11 juni 2009 · 73 Inlägg

Tjena..  Nån som vet hur länge de brukar hålla på.. Ska åka ner till gbg nu från Hudiksvall.. Se om man hinner åka dit och kika..

Mvh Mats

T-Gul Svensk såld manuell
Volvo S60R (2004)
Cambrant
11 juni 2009 ·

mellan 6 och 8 är vanligast... mycket folk och det kan dra sig till 9 eller 10 har jag vart med om

Akakapukko
11 juni 2009 · 1 779 Inlägg

Glansen skrev:
Jag har vart var där 2 gånger efter den stora utställningen, när det har vart fint väder så har det inte vart en enda bil där, sedan nu förra veckan var det inte en enda, eller jo en s70 smile

Järnbrott har ju alltid funnitis i flera år, allt mkt folk som kommer dit

du vai nte där igår då hör ja...

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Dani_porr
11 juni 2009 · 91 Inlägg

blir det någon träff idag? kommer så klart:D

Volvo 240 "Gödis" (1988)
Cambrant
2 juli 2009 ·

Ey volvoraggare där... ta tag i träffen nu. Fint väder för tusan smile

Dani_porr
10 juli 2009 · 91 Inlägg

Är det slut på volvo träffarna på allum taket jag har varit där varje torsdag med det är ju alldrig några bilar där........!

Volvo 240 "Gödis" (1988)
KarlsssoN Elektriker!
10 juli 2009 · 45 Inlägg

Dani_porr skrev:
Är det slut på volvo träffarna på allum taket jag har varit där varje torsdag med det är ju alldrig några bilar där........!

Känns så.
Jag har varit där någon gång. Men det är mer eller mindre aldrig någon där. Känns ju lite halvt meningslöst att åka på denna träffen då...

En signatur...
gullberg86 Avstängd
10 juli 2009 · 38 Inlägg

Dani och Karlsson..VOLVO 740/940-TRÄFF PÅ ERIKSBERGS BURGERKING FRÅN KL 17.00

Finns ett gäng halvt goa å smått inavlade gossar där.. alltid någon där.. till skillnad från Allum.. väl mött ;-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang