får jag komma med min volvo även om att den har fått en motor från en tysk. Är det inte alltid volvo träff på alla parkeringar i gbg det är ju trotts allt hissingstrktorns hemstad
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
får jag komma med min volvo även om att den har fått en motor från en tysk. Är det inte alltid volvo träff på alla parkeringar i gbg det är ju trotts allt hissingstrktorns hemstad
Jo självklart ska du komma med tyskt under motorn. Sånt som är kul att kolla in
Glansen skrev:
kommer det något folk på torsdag eller? skall ni lägga ner denna träff om ni inte kommer sj å det inte kommer något folk?
Bara för att det varit lite dåligt nu det senaste så ska man inte lägga ner. Göra lite mer reklam för träffen och hoppas på bättre väder för det har det ju inte varit de senaste gångerna. Sen tror jag nog en att knöka in Saab hade piffat till träffen lite. Nu på torsdag ska det ju bli regn så räkna inte med mycket folk Men vi går mot soliga tider och då kommer nog träffen bli smockfull!
Jag har vart var där 2 gånger efter den stora utställningen, när det har vart fint väder så har det inte vart en enda bil där, sedan nu förra veckan var det inte en enda, eller jo en s70
Järnbrott har ju alltid funnitis i flera år, allt mkt folk som kommer dit
Jag har vart var där 2 gånger efter den stora utställningen, när det har vart fint väder så har det inte vart en enda bil där, sedan nu förra veckan var det inte en enda, eller jo en s70
Järnbrott har ju alltid funnitis i flera år, allt mkt folk som kommer dit