Har tänkt och tänkt nu under min trevliga fisketur idag och fick lite klarhet i allt.
Jag vill ju använda min bil så mycket som möjligt, inte ha 2 bilar en som man fin åker med och en man tar till affären utan en bil till allt.
Evons fördelar är att den är mycket bekvämare än eclipsen då eclipsen måste sänkas till guds förbannelse och ha grymmt stora fälgar för att se bra ut, medans evon kan ha 16" utan att det blir fel.
Evon kan jag slänga in polare där bak utan att det blir för trångt. Evon kan rymma rätt mycket i bagaget och evon är diskret.
Eclipsen är dock mycket snyggare och är en blandbil av prestanda, show och ljud. Vilket är fränt det med.
Just nu lutar det åt evon, mest för att jag kört mekat och åkt med mycket i en sådan och då vet jag vad jag får, men kommer nån och bjuder på en åktur i en eclipse så kan nog mycket förändra sig.
Evolution_6SiC6: Så den är mycket klenare än evon? själv trodde jag det var näst intill samma då iaf i japan är samma motor i dom 2.
Jag ska helt klart komma och dregla lite över din bil, får väll hejja till om jag ser dig med.
Kalle_Ponken: Men 1-3 är ju mycket råare än dom andra ju:)
Larzzon nr1: Jag tar hem ifrån japan via
www.divineimport.com. Bra service och mycket trevliga att göra med. Dock finns det ju mycket annat fränt ifrån japan men väldigt lite som finns kunnighet om här i sverige.
Mvh