3057
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

287 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Tobbe940 skrev:
Härligt härligt smile Tid?

runt 18-19  sen vidare till korvans eller nått  jag e där vid 18 om jag inte ska hämta killen från svanesund

155 Inlägg
31 juli 2008
okej big_smile men då ska ja försöka dra me mig min polare så blir vi 2 från göteborg smile

இஇஇ Man lär så länge man leker இஇஇ

287 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Tobbe940 skrev:
okej big_smile men då ska ja försöka dra me mig min polare så blir vi 2 från göteborg smile

gött=) ta med fiske spöt så kan vi fiska om  inget bättre händer=)

155 Inlägg
31 juli 2008
Ja men självklart, de ligger alltid i bagagen big_smile Fast funderar på att plocka ut de där ifrån för de e ivägen för ljudet ^^ Spöt vibrerar å skapar oljud XD

287 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Tobbe940 skrev:
Ja men självklart, de ligger alltid i bagagen big_smile Fast funderar på att plocka ut de där ifrån för de e ivägen för ljudet ^^ Spöt vibrerar å skapar oljud XD

dämpat övriga bilen eller?smile håller på med det i min 945a ett renthelvete....

155 Inlägg
31 juli 2008
ja har satt lite sån dämpningsmatta i bagageluckan men de verkar inte ge någon effekt tongue De e dom där förbaskade lås stagen till bagagen som vibrerar och nummerplåten tongue Trots att ja tryckt in en tvättsvamp på varje sida av nummerplåten ^^

155 Inlägg
31 juli 2008
Oj va mkt klockan va yikes De e ju bilträff på Allum idag oxå big_smile Kom dit vettja smile

287 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Tobbe940 skrev:
Oj va mkt klockan va yikes De e ju bilträff på Allum idag oxå big_smile Kom dit vettja smile

vet inte ens vart det ligger=)

379 Inlägg
31 juli 2008
Gendich skrev:
Tobbe940 skrev:
Härligt härligt smile Tid?

runt 18-19  sen vidare till korvans eller nått  jag e där vid 18 om jag inte ska hämta killen från svanesund

Jag tar mig med buss till myggenäs men sedan till korvan och gärna hem/färjan till svanesund åker jag helst med ngn. smile

379 Inlägg
31 juli 2008
TCG skrev:
maximal_boost skrev:
Vi gärna va med men måste då åka med någon från tjörn. Med buss är jag vid myggenäs korsväg kl. 18.20. Ngn som åker vägen om svanesund sedan på vägen hem, eller kanske kan sjutsa mig till färjan? smile

Har du gett bort körkortet till farbror blå? tongue

Nä... lol Är bara 17 bast så jag har ingen körkort sad än tongue

475 Inlägg
31 juli 2008
Tobbe940 skrev:

Veeeem menar du big_smile

155 Inlägg
1 augusti 2008
Macys skrev:
Tobbe940 skrev:

Veeeem menar du big_smile

ja veeeem kan de vara marcus lille wink Du ska me imorn tongue

155 Inlägg
1 augusti 2008
Gendich skrev:
behöver eran hjälp! bil ljudet stulet och min morsas bil en S70TDI vinröd lila reg nr GCG-246 om ni ser eller hör nått! gendich@hotmail.com eller0763-382666

Hur har de gått? Inga spår?? Fy f***************n va man hatar sånt här hmm Hade själv inbrott i min bil å de e inge kul hmm Fast min e ju fixad nu men synd för dig å din morsa hmm De sjuka e ju att dom som gör inbrotten inte får några straff... Dom 4 som gjorde inbrott i min å böjde hela C-stolpen med en stor sten fick dela på 3900kr och så fick dom 30Timmar sammhällstjänst :S:S Va fan e e lixom, de lönar sig å gö brott juh :S

Men aah, vi ses ikväll hoppas ja? smile Drar me mig min polare "Macys" oxå smile

Ses där!
Senast redigerat av Tobbe940 (1 augusti 2008)

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
1 augusti 2008
Tobbe940 skrev:
Gendich skrev:
behöver eran hjälp! bil ljudet stulet och min morsas bil en S70TDI vinröd lila reg nr GCG-246 om ni ser eller hör nått! gendich@hotmail.com eller0763-382666

Hur har de gått? Inga spår?? Fy f***************n va man hatar sånt här hmm Hade själv inbrott i min bil å de e inge kul hmm Fast min e ju fixad nu men synd för dig å din morsa hmm De sjuka e ju att dom som gör inbrotten inte får några straff... Dom 4 som gjorde inbrott i min å böjde hela C-stolpen med en stor sten fick dela på 3900kr och så fick dom 30Timmar sammhällstjänst :S:S Va fan e e lixom, de lönar sig å gö brott juh :S

Men aah, vi ses ikväll hoppas ja? smile Drar me mig min polare "Macys" oxå smile

Ses där!

Att göra brott lönar sig sålänge man är helt på fel sida lagen. Man ska inte ha jobb eller registrerad inkomst, då skiter polisen i dig. Betalar du skatt och har inkomst så jäklar är de på dig, då kommer du ju troligtvis betala böter...

När de tog biltjuvarna på bar gärning i min bil så lades förundersökningen ner, mer i min blogg:
http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=17116

Jag kommer tyvärr inte ikväll ABSen fungerar inte på BMWn och jag vet inte hur jag ska fixa det... sad
Bytte kontakten som felkoden sa, men det hjälpte inte. Stillingöns bil(BMW verkstad) har ingen idé om vad det kan vara... sad
Det blir till att köra Ninja ikväll, rätt kul det också... tongue
Senast redigerat av TCG (1 augusti 2008)

287 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
Tobbe940 skrev:
Gendich skrev:

Ses där!

vi snynes där bilen e hittat i kortedala men jag försöker fortfarande få reda på vilka det kan vara... vi kan yra mer om det ikväll=)

155 Inlägg
1 augusti 2008
Gendich skrev:
Tobbe940 skrev:
Gendich skrev:

Ses där!

vi snynes där bilen e hittat i kortedala men jag försöker fortfarande få reda på vilka det kan vara... vi kan yra mer om det ikväll=)

Ja men klart vi syns där smile drar mig nu smile

287 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
hopp det blev väl lite missförstånd om när det var men vi får orna det bättre nästa gång=) synd att volvosarna åkte så fort såg er när jag var på väg för att hämta ett nytt objektiv till kameran....ska lägga ut några bilder men ska kolla lite med ägarna först=)

475 Inlägg
2 augusti 2008
Vi var väl framme vid utsiktsplatsen vid 19.45 ungefär och då var det bara någon skyline och 350z där, så det kändes lite fel, så vi åkte tillbaka på vägen iom vi såg några volvos vid sidan av, men när vi kom dit så var dom väck hmm

287 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
Macys skrev:
Vi var väl framme vid utsiktsplatsen vid 19.45 ungefär och då var det bara någon skyline och 350z där, så det kändes lite fel, så vi åkte tillbaka på vägen iom vi såg några volvos vid sidan av, men när vi kom dit så var dom väck hmm

ja det har varit mis förs¨tånd med tiden från flera håll dom flesta var där kl 18 sen dropa dom flesta iväg sen kom några tillbaks som sedan drog iväg igen=/ men vi ska ha en bättre tid nästa gång=) hopas ni kommer

287 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
bilder från träffen finns här men som sagt många bilar har redan åkt innan jag får fram kameran... http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=60812

Sök