Ta kontakt med folket på SMR, PB-Z eller motsvarande då dessa oftast har bättre koll, Här inne är kunskapen ganska spridd . Men 250hk är inget omöjligt att få ut av en NA.
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
undrar vad han killen har gjort för att få ut så mkt som 50hk och hur mkt de kostade honom själv vill jag bara uppnå från 225hk original till 250hk dvs hälften än honom med tanken på hans bil är 2.0l 4:an min är ju lite större 3.0l r6:an så de lär nog inte kostar många tusen lappar med tanken på att jag har redan sportavgassystem hks och lika så med sportluftfilt bara där har jag små åsna där redan så chip o lite till så tror jag nog att jag kommer nog att nå 250hk och lär ej kostar så mkt som folk tror eller har jag fel?
Gå in på min sida och läs vad som är gjort med motorn!
Byter du massa grejer i motorn måste du Mappa om motorn, bränslet luften osv (allt i motorn i stort sett) det kan kosta upp till 10 000:- eller mer, men tror du hamnar på 3-4 000 eftersom det är en sugmotor. Sluta leta chip till bilen hjälper inte ändå, du har ingen diesel eller turbo bil, så chip är bara att kasta pengar i sjön.
Har du 2,5" är det perfekt till din motor!
Sen är de inte alls troligt att du får nämnvärt bättre acceleration om du byter till ett lätt svänghjul eftersom din bil är såpass tung som den är. Motorn blir ju klenare!
Är det framlyktorna du vill åt? Kostar 2995:- på Toyota (styck).
Helt off-topic men är de facelift-lyktorna? Hade tänkt att ringa Toyota och kolla men de blir ju aldrig av... :@
jag vill ha lyktorna som är klarglass som din supra dvs 98års modell
Mina är vanliga euro-spec lyktor med klarglas. Din (som jag antar är J-spec) och US-spec har plastglas istället för vanligt glas. De jag pratar om är klarglas med svarta insatser. Dessa:
· kontrollbesiktningsavgift och är alla intyg för att få bilen regga.. hur mycket tar ni för de nån som kan och ge mig bra pris:P och ska kolla med den hemsida hur långt tid tar de innan de kommer hem till sverige om man beställa nu??
Helt off-topic men är de facelift-lyktorna? Hade tänkt att ringa Toyota och kolla men de blir ju aldrig av... :@
jag vill ha lyktorna som är klarglass som din supra dvs 98års modell
Mina är vanliga euro-spec lyktor med klarglas. Din (som jag antar är J-spec) och US-spec har plastglas istället för vanligt glas. De jag pratar om är klarglas med svarta insatser. Dessa:
tack för tipset och du var köpte du din vinge:P är de en TRD vinge? snyggaste på en supra bara så du vet:P har tänkt och kanske kommer att fina baklyserna som din och fram också men vinge var kan man köpa de?