Håller med Aker, det måste ju finnas gränser. Jag sparade 10.000 om året på att ha förra bilen på morsan, och vi sa till försäkringsbolaget att jag skulle bruka bilen mestadels och det var lugnt. Känns ju bara dumt att jag skulle stå på bilen då, när jag blev 24 skrev vi dock över den på mig.
Inget skulle väl hända med morsans bonus om jag kraschat eftersom
hon fortfarande har X antal skadefria år?
Hade det dock bara gällt några tusenlappar om året så hade det ju känts bättre att äga bilen själv, det ringde ju dessutom folk till morsan ett par gånger och frågade massa om bilen, om den var till salu osv, hon tröttnade på det till slut.

Angående bilar som är sålda osv, rapportera dom så kollar en admin på saken. Dock går det ju inte att låsa hänsynslöst eftersom det ofta inte kan bevisas. Admins har tillräckligt att göra så dom ska inte behöva hänga på vv.se och kolla ägares namn, man kunde ju önska att folk var lite ärligare istället.
Det skar i hjärtat när jag tog förra Omegan offline med sina 70.000+ besökare men en ändring av Gamla fordon är tydligen på g, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge