r-ted skrev:
JapMax skrev:
r-ted skrev:
det är du som måste visa att bilen inte är din ..... om dom misstänker skenförsäkring så ligger bevisbördan hos dig
Du bara måste provosera va?

"Orka va svensk" vad är de för antydan?
Orka komma till sverige, leva på våra skattepengar, va stolt över det och sedan nedvärdera svenskar!!
Skärp dig vafan
leva på era skattepengar, den var bra du

tar du så illla upp för nått sånt så skall du nog tänka över ditt liv.
man måste se det roliga i saker och kanske fråga sig om meningen har någon mer betydelse
än just det man utläser vid första anblick.
jag betalar lite skatt i sverige så du behöver inte oroa dig , sen betalar jag fastighetsskatt, bränsleskatt, tobakskatt, alkoholskatt, bilskatt, skatt på trafikförsäkringen osv... så tagga ner lite nu va ....
jag nervärderar itne svenskar på något sätt, känner mig själv ganska svensk faktiskt... kanske skulle bli svenskmedborgare.... skall nog bli, tar det när jag har bott 20år i sverige firar med ett medlemskap i den svenska avundsjukan/missären haha
Du har 20K i svensk inkomst per år sa du, jag kan matte och kan räkna ut hur mkt skatt du betalar på den inkomsten. Sen lever du i sverige och utnyttjar vårat, med skattepengar betalade, samhälle. Vem försöker du lura?
Jag stör mig igentligen inte på dig, men när du går på med "orka va svensk" med din ganska uppkeftiga historia här på garaget vart de för mkt! Jag struntar i att du tjänar oskattade (?) pengar lr att du kör ferrari, jag tycker du är en rolig kille. Skit i "orka va svensk" så är vi överens, fortsätt och jag tycker du gått för långt.
bara så du vet vart du har mig, tolkar jag dig rätt tycker du ju iofs att de här bara är kul

Men tänk på de, orka va svensk och trivs med det ist!
Jag är stolt svensk, men jag ger iofs inte mkt för den svenska mentaliteten, avundsjukan som du så vackert nämnde. Jag råkar inte va en gnällsjuk sosse, jag är fruktansvärt mkt borgare.
Jag har bättre saker i livet för mig att rätta andra, men nånstans går ju gränsen?
Dessutom är ju dina inlägg sällan särskilt diskreta när du gång på gång visar din brist på "svensk" moral. Du får ju räkna med en och annan reaktion.