2784
Sök

Inför: Carlstad carmeet 23 aug

46 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
#1
Anmälan av bilar sker innan träffen!
https://www1.garaget.org/gallery/archive/3427/419932_crlkwj.jpg


Senast 22/8 vill vi ha din anmälan. Vi kan ta in oanmälda bilar men det finns en liten risk att det kan bli fullt innan. Det e samma regler som gäller på garaget på bilar, inga rishögar osv.
Är ni inte säkra på att ni kan komma, anmäl er ändå. Det underlättar för oss som försöker få en lyckad träff.
Vill ni bara titta får ni parkera bilen utanför området och gå in. Vi kan tyvärr inte ordna parkeringsplatser för er.

Regler som ska respekteras:
Avspärrningarna får ej överskridas
Lek och bus är inte tillåtet ( 30km/h som gäller) Ni som har låga bilar bör tänka på detta extra noga
Nedskräpning är inte tillåtet.
Vi tar till åtgärder om dessa regler inte respekteras.
Ser ni något som bör anmälas tar ni det med närmsta funktionär.
Alkohol och bilar hör inte ihop om man inte tankar med det.

Mat och dricka finns att köpas.
Toaletter finns att användas.






Hallå där nu är de dax för en ny träff 2 mil utanför karlstad i grums. Detta kommer vara en försmak av vad som kommer nästa år. Är intresset stort och det kommer mycket folk så kommer vi köra en träff inomhus nästa år. Men nu hoppas vi på en lykad träff den 23 aug. Vi har tillstånd att vara på detta industriområd så vi kommer inte bli bortkörda därifrån av polis eller ägare.



         På utställningsområdet kommer det finnas toaletter och mat. Det finns även tillgång att köpa lite styling
det kommer även några killar som mkommer kunna mäta db i bilar de kommer ha med sig en 50" tv för att visa resultatet.


vi kommer inte ta något inträde eller betalt för utställningsplatser eftersom detta är ett test för nästa år. Vi kommer även ha vakter som kommer hålla koll så att inga bilar blir förstörda men vi tar inget ansvar för om något går sönder.

här är en vägbeskrivning

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=2&a … %3C/pts%3E

vi kommer även ha skyltar från E18 från båda håll

Vi har bara ett krav att alla ska ta vara på sitt eget skräp...

tid:
16-20
sedan efter det kommer vi hitta på andra aktiviteter som vi gillar:)
crusing

skriv pm till andreas haag så lägger ja till dig på listan så fort jag kan.
skriv namn på garaget även vad du har för bil så ja bara kan kopiera.

hoppas vi ses på en lyckad träff mvh:)


just nu



Andreas haag (EVO 8)                                          gustafsson (evo 6)
aigloow                                                                lundback
Breexiz (Golf GTI mk4)                                         lithner (900 aero)
Horizon (EVO 8)                                                    tommy p (audi a3)
bmw525tds (m3)                                                  iceman19
Gräsberg (saab 900T)                                            chrill27 (volvo)
P-O (saab 9-5)                                                     Jimmy85 (Evo6)
Droors  (Ford Mondeo ST220)                                Martin Henriksson (Porsche)
gligge (m3)                                                          freedrock (volvo c70)
jocce (m3/evo6 tme)                                            zonox (supra)
jonsson (dodge)                                                    bybbe ( cosworth)
westberg                                                               nygren_iv (bolf IV
jerdaN (nissan 200sx s14 URAS)                             dreambrink (saab 9000)
n_brio (corvette c5 cab)                                        audiella (audi)
The-Red-Rose (bmw 325 MAX-concept)                   Toycrew (mazda rx7)
Antonio (Audi a6)                                                    karja (saab 900T)
axza                                                                      Karlsssson (Nissan 200sx s13)
Newman                                                                David (200sx s13)
Znurv                                                                     nitro177 (volvo)
Aaaaaaalm (Saab 900 Turbo)                               David (skyline R33 gtst)
wjokke                                                                 byward (bmw)
nittox (Audi a3)                                                     decib3l (golf/volvo)
PeterB (supra)                                                       Nitron (calibra)
Illegal__driver (Subaru Impreza)                              k1mmo
nppa (volvo 855 t5)                                                kresse
helldorado (ford st)                                                 h3dlund (740 turbo)
mrfrolla ( ford mustang 05)                                     Stoifen (Nissan 200sx s13)
Volvator (240GL Turbo)                                          PPPBosse (Saab 9-3SS Aero)
flurka (volvo 740 turbo)                                         simonr (BMW 525i)
irmscher vectra (opel vectra gts)                            OPC_HENK  (opel)
pumpus (bmw e46)                                                 Johan (Audi RS6 Avant)
erik (saab 9-3 aero)                                               delforczia
yoshimitzu (206rc)                                                 Bave (Nissan sunny gti-r)
silverkillen (bmw m3 smg)                                      Volvo_1987 ( volvo 945)
scvolvo855 (volvo)                                                 k-LIVE (Saab 900T)
daniel_83 (Nissan Silvia S15)                                   hedley (camaro)
Niklas "Nicko" (golf)                                                Diffen (Pontiac GTO)
volle (c70)                                                              volvotobbe (volvo)
Zeth_Filth (nissan 200sx)                                         urmelkutt (saab 9-5)
rosenblad (200sx s13)                                             sEAMP (vr6)
-lillen- (volvo)                                                        sirFlashen (skyline R33 Gts-t)
saxiin (audi a3)                                                      Evolution_6Sic6 (mitsubishi)
Lind4hl (rs2)                                                           bobbo_r34 (skyline r34 gtt)
hypocrit3                                                                _Robban87_ (supra mk4)
Bamse_ (ford)                                                       dildoikka (volvo)
karlie (volvo)                                                         psytrance (audi s3)
mrSmith (impreza sti)                                             ghostrace (camaro ss)
crozzen  (saab)                                                        haank (toyota)
Nicke-A (bmw)                                                           Frippe (Hyundai Santa Fe)
Falcy Saab 9-5                                                         Davey (Chevrolet Caprice Lowrider)
Senast redigerat av Andreas Haag (23 augusti 2008)

1 043 Inlägg
28 juli 2008
#2
mindre än en månad nu.. ser fram emot det smile



haha vad säger man...


1 002 Inlägg
28 juli 2008
#3
de gick snabbt wink heh, gött snart daxs big_smile behövs massa vägkoner big_smile

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________

Racer
233 Inlägg
28 juli 2008
#4
Ser ut att kunna bli en riktigt bra träff hoppas på det också för vidare forsättning... Kommer nog säker att dyka upp med audin... kan inte säga till 100% så kommer klart att anmäla mig när jag vet..smile


46 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
#5
låter bra de:) bara att säga till så skriver ja upp dig

1 043 Inlägg
28 juli 2008
#6
flash_turbo skrev:
Ser ut att kunna bli en riktigt bra träff hoppas på det också för vidare forsättning... Kommer nog säker att dyka upp med audin... kan inte säga till 100% så kommer klart att anmäla mig när jag vet..smile
denna gången med 100% v-låda? wink


Körv
3 535 Inlägg
28 juli 2008
#7
Öh, jag anmälde mig i förra tråden? Schysst.. inte

Truckdriving Man

46 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
#8
ojj jag lägger in dig igen sorry

Körv
3 535 Inlägg
29 juli 2008
#9
Andreas Haag skrev:
ojj jag lägger in dig igen sorry
Tack! Kommer nog i en gammal volvo.. Golfen vågar jag inte köra utanför kommunen. Den är ju så liten så den kanske blåser bort wink

Truckdriving Man

tokfrans
982 Inlägg
29 juli 2008
#10
jag och kresse kommer att finnas för för att göra dB mätningar med "termlab" á 50kr per bil. smile

så vill ni veta vad eran bil spelar tveka inte att testa! det skapar ett sug kan jag lova wink

(termlab är det instrumentet man använder på tävling)

Mvh


mickenyman.se
687 Inlägg
29 juli 2008
#11
Lägg in Nitron också han kommer me sin calibra vi samåker på alla utställningar vi åker på smile


Med lem
1 127 Inlägg
29 juli 2008
#12
Skriv upp mig! (740 Turbo)

Men haha fixa vägbeskrivningen, jag kom till nått ställe uppe i Sollefteå när jag tryckte på den. tongue


Japs :)
775 Inlägg
29 juli 2008
#13
Ja kmr jag med, (tror ja)
Lite OT men ngn som kan valsa el vet ngn som kan?

85 Inlägg
29 juli 2008
#14
det är jag och k1mm0 som kommer hålla i ljudmätningarna, en fråga till. är de industriomreådet vid
uno-x???  om det är de isf så har vi inte långt att åka med renulten och övriga bilar på utställningen:D VI HÅLLER TILL PÅ TTX BYGG;)

VW PASSAT CARBONIZE EDITION
RE AUDIO - U-DIMENSION - ECLIPSE
KRISSE tackar ,calle på carbonize, TTX bygg i grums .mm

1 043 Inlägg
29 juli 2008
#15
kresse skrev:
det är jag och k1mm0 som kommer hålla i ljudmätningarna, en fråga till. är de industriomreådet vid
uno-x???  om det är de isf så har vi inte långt att åka med renulten och övriga bilar på utställningen:D VI HÅLLER TILL PÅ TTX BYGG;)
det handlar om industrihotellet.. inte i vålberg..


Racer
233 Inlägg
30 juli 2008
#16
axza skrev:
flash_turbo skrev:
Ser ut att kunna bli en riktigt bra träff hoppas på det också för vidare forsättning... Kommer nog säker att dyka upp med audin... kan inte säga till 100% så kommer klart att anmäla mig när jag vet..smile
denna gången med 100% v-låda? wink
Ja det e så de e tänkt.. tongue om man inte råka leka sönder den innan.. tongue


811 Inlägg
30 juli 2008
#17
Industrihotellet är det på och det ligger i vålberg axza wink


1 043 Inlägg
30 juli 2008
#18
Droors skrev:
Industrihotellet är det på och det ligger i vålberg axza wink
jag tänkte på grums tror jag.. där nere där det är massa mackar och grejer.. så det är nog inte vålberg smile


Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
30 juli 2008
#19
kommer ev upp å hälsar på tongue

85 Inlägg
31 juli 2008
#20
axza skrev:
Droors skrev:
Industrihotellet är det på och det ligger i vålberg axza wink
jag tänkte på grums tror jag.. där nere där det är massa mackar och grejer.. så det är nog inte vålberg smile
ja trodde de va i grums, med de va på ryon i vålberg:)

VW PASSAT CARBONIZE EDITION
RE AUDIO - U-DIMENSION - ECLIPSE
KRISSE tackar ,calle på carbonize, TTX bygg i grums .mm


Sök