4778
Sök

framsystem

494 Inlägg
2 februari 2006
Trådstartare
är det nån som har nå bra förslag på ett lite billigar framsystem ca 400 500 hundra kr?

Tack på för hand

jag är hård som sten

412 Inlägg
2 februari 2006
Tänkt på att man får ganska mycket mer på pengarna om du sparar en månad till eller två, så du får lite mer pengar..

494 Inlägg
2 februari 2006
Trådstartare
elsmurfo skrev:
Tänkt på att man får ganska mycket mer på pengarna om du sparar en månad till eller två, så du får lite mer pengar..

jo de är sant men jag har inget jobb och har redan lagt ner för mycket pengar på billjud

jag är hård som sten

781 Inlägg
2 februari 2006
www.brl.se GAS ALPHA62

kitsystem.. inget värsting men spelar facktist bra för pengarna 300 kr finns även i 5.25 " om du inte vill ha 6.5".

går ju att uppgradera sig senare när man har pengar

494 Inlägg
2 februari 2006
Trådstartare
timpan_87 skrev:
www.brl.se GAS ALPHA62

kitsystem.. inget värsting men spelar facktist bra för pengarna 300 kr finns även i 5.25 " om du inte vill ha 6.5".

ja jag har funderat på 5,25 gas eller xzound 5,25 vet inte vilka som är bättre dom ligger i samma pris klass

jag är hård som sten

1 634 Inlägg
3 februari 2006
linkan lindgren skrev:
timpan_87 skrev:
www.brl.se GAS ALPHA62

ja jag har funderat på 5,25 gas eller xzound 5,25 vet inte vilka som är bättre dom ligger i samma pris klass

Tänk på att Gas är ett väletablerat märke. Xzound e väl inget känt kvalitetsmärke direkt. Hade själv ett Xzound slutsteg för nåt år sedan, Strulade som faen. Jag hade gått på Gas.

Annars som smurfen säger, spara liiiite till iaf. Har själv ett kickerframsystem för under 1000 lappen som spelade bra.

Numera Saab 9-5 Aero -00

494 Inlägg
3 februari 2006
Trådstartare
andreas_gbg_ skrev:
linkan lindgren skrev:
timpan_87 skrev:
www.brl.se GAS ALPHA62

Tänk på att Gas är ett väletablerat märke. Xzound e väl inget känt kvalitetsmärke direkt. Hade själv ett Xzound slutsteg för nåt år sedan, Strulade som faen. Jag hade gått på Gas.

Annars som smurfen säger, spara liiiite till iaf. Har själv ett kickerframsystem för under 1000 lappen som spelade bra.

ja jag kanske får göra de, mit pionner framsystem spelar inte så bra,

vist gör framsystemet ganska mycket, för en bra baslåda och dåligt framsystem går ju liksom inte i hop

jag är hård som sten

781 Inlägg
3 februari 2006
mm men ja hade satsat på de GAS så länge.. vet själv hur de är å kanske inte ha några pengar så. liksom 300 kr är ju rättså billigt å spelar bra för pengarna..

sen när man får jobb eller sommarjobb och liknade kan man ju köpa nåt.. å då spelar någ inte dom 300 kr någon större roll. då kan du sälja dom till en kompis för 150 kr:D

494 Inlägg
3 februari 2006
Trådstartare
timpan_87 skrev:
mm men ja hade satsat på de GAS så länge.. vet själv hur de är å kanske inte ha några pengar så. liksom 300 kr är ju rättså billigt å spelar bra för pengarna..

sen när man får jobb eller sommarjobb och liknade kan man ju köpa nåt.. å då spelar någ inte dom 300 kr någon större roll. då kan du sälja dom till en kompis för 150 kr:D

ja jag har lagt ut fan 15000 kr på billjud till mamma och pappas bill så jag måste nog trappa ner lie, he he

jag är hård som sten

864 Inlägg
3 februari 2006
köp gashögtalarna, xzound låter verkligen inte bra, har själv ett par 6,5" koax i 300:- klassen o de lät förskräckligt, blev datorhögtalare av dom istället....

494 Inlägg
3 februari 2006
Trådstartare
Tuffhaggman skrev:
köp gashögtalarna, xzound låter verkligen inte bra, har själv ett par 6,5" koax i 300:- klassen o de lät förskräckligt, blev datorhögtalare av dom istället....

okej det får nog bli dom där gas  så länge
Senast redigerat av linkan lindgren (3 februari 2006)

jag är hård som sten

494 Inlägg
3 februari 2006
Trådstartare
tack   för all hjälp

jag är hård som sten

796 Inlägg
4 februari 2006
tja köp ett bar gas 6x9 från brl det har jag gjort (500kr tror jag dom kosta)  och sätt i dörrarna  som framsystem det gjorde jag igår och det låter riktigt bra! har det så det enbart driver på stereon kolla gärna på det i min bil lägger upp bilder om några dagar!

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

494 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
ronne skrev:
tja köp ett bar gas 6x9 från brl det har jag gjort (500kr tror jag dom kosta)  och sätt i dörrarna  som framsystem det gjorde jag igår och det låter riktigt bra! har det så det enbart driver på stereon kolla gärna på det i min bil lägger upp bilder om några dagar!

ska kolla på dina bilder sen ska nog köpa gas 69or och he i bagaget på mercan,

jag är hård som sten

21 761 Inlägg
4 februari 2006
linkan lindgren skrev:
och he i bagaget på mercan,

Hehe, norrländska.

494 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
Drönirettab skrev:
linkan lindgren skrev:
och he i bagaget på mercan,

Hehe, norrländska.

själv kllart är e norrlänska, du  funkar dina  gas 5,25 bra som du har i 740? tänkte köpa såna kanske och ett par 6,9or,

jag är hård som sten

21 761 Inlägg
4 februari 2006
Nu blandar du nog ihop mig med någon annan, har varken 740 eller Gashögtalare.

494 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
Drönirettab skrev:
Nu blandar du nog ihop mig med någon annan, har varken 740 eller Gashögtalare.

ursäkta,  man börjar bli lite senil du vet norrläningar, ha ha

jag är hård som sten

494 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
ronne skrev:

funkar 5,25 och 6,9 orna bra? tänkte kanske investera såna får se

jag är hård som sten

21 761 Inlägg
4 februari 2006
Kylan gör att tankarna går långsammare, har -25 hos mig också uppe i norrbotten.

Sök