har sierran ute på annons för 7500kr och nu är det en som vill byta mot en nissan 180zx turbo... så nu skulle jag vilja veta vad ni tycker, och om en sån är nånting och ha osv, kan nämligen ingenting om dessa bilar...
180zx är obes och oskattad, men felen killen fick på polisens flygande är åtgärdade så det är bara att rulla in på bes...
sierrans deffekt är att lådan är slut och låter illa
så vad tror/tycker ni??
tacksam för svar
Senast redigerat av _Glenne_ (7 augusti 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
njaa jag hade inte bytt. En turbo bil för under 10 papp & att det är en 180 ??? Nått måste ju vara fel! Eller så är den helt slutkörd! Sen att den e obes också. Du vet aldrig va den kommer för roliga nyheter. Jag hade inte gjort det i alla fall.
killen har själv annonserat ut den för runt 10000kr, men han behöver en bil som är bes och skattad, därför han vill byta enligt han... sen så har han ju använt den som vintersläde, kanske därför han inte orkar lägga ner pengar på att bessa och skatta den.... vad vet jag
men vill han byta så får ju han ta och komma till mig så jag får kika på skiten isf... är ju svårt att avgöra en affär via msn
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
vet inte riktigt vart han bor, men det är ju inte riktigt mina bekymmer om han vill byta... för jag kan lika gärna ha kvar sierran också... så inte tänker jag åka massa mil för den affären om jag säger så
hehe okej .... men är det nån som kan ge lite info om 180zx? typ är det bra, roliga bilar? går dom bra eller slött, kul att leka med? osv.. jävlas dom mkt mer mera? ja all info är välkommen
Jepp, mkt från s13 passar på s12an, rolig lätt bil som har turbo och bakhjulsdrift, hur du än vrider och vänder på det så har du ju en roligare bil som du kan mecka lite me=) kolla rosten!
okej, tack för lite svar... enligt ägaren så skulle det inte vara nått upprostat skit
men är dom slöa orginal elle, lätt att få lite mer fart på för en billig peng?
garret T03, justerbar pysventil, dumpventil, 2,5" rostfritt avgassystem och lite sånt var det på den med om det har nån betydelse, kan nämligen inte mkt om turbo bilar
Senast redigerat av _Glenne_ (7 augusti 2008)
Den har en annan turbo iaf så det är ju bra plus 2,5" systemet så den går ju mkt bättre än orginal. Sen får man ju hoppas på att turbon inte är slut körd men annars så äre bara att smäcka på en t25 (s13 org) eller en t28bb turbo på.
okej, tack för lite svar... enligt ägaren så skulle det inte vara nått upprostat skit
men är dom slöa orginal elle, lätt att få lite mer fart på för en billig peng?
garret T03, justerbar pysventil, dumpventil, 2,5" rostfritt avgassystem och lite sånt var det på den med om det har nån betydelse, kan nämligen inte mkt om turbo bilar
Ska nog gå bättre än din ford skaru se=)
Jora, lätta att trimma, fixa oljekylare Större IC, chip o dump så skaru nog komma upp i 200~