jaa inte den snyggaste bilen direkt och världens fulaste orginal ratt har dom också haha Men på me ett par sjyssta fälgar o så blir den något finare iaf
det enda som var dålig på den sa han det var lacken, men karossen i sig själv var fräsch enligt han... men om han nu vill byta och kommer och visar upp den så ser jag ju skicket på den
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Haha.. nej, men de vore väl kul med en Nissan! Dock ser ju 180 inte så rolig ut, Sierra är ju snyggare.. men du har ju haft ett par stycken ett tag nu. Jag tycker du ska byta, går alltid att skaffa Sierra igen om du blir sugen!
haha kan lova att det blir en sierra igen.. kommer inte svika sierra livet ... men det är det att lådan i sierran är slut och låter illa osv så jag orkar inte hålla på, bättre att byta bort den isf.. sen tror jag nog att man får mer än 7500kr för en 180zx efter man gett den lite kärlek om det är så
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
har sierran ute på annons för 7500kr och nu är det en som vill byta mot en nissan 180zx turbo... så nu skulle jag vilja veta vad ni tycker, och om en sån är nånting och ha osv, kan nämligen ingenting om dessa bilar...
180zx är obes och oskattad, men felen killen fick på polisens flygande är åtgärdade så det är bara att rulla in på bes...
sierrans deffekt är att lådan är slut och låter illa
så vad tror/tycker ni??
tacksam för svar
såg att de va ett tag sen som nån hade skrivit , du har nog redan bestämt dig vad du skulle ha för bil ? jag skulle satsa på en 180 , jag har haft min sen 2006 he he