4092
Sök

Sierra 2,8 mot nissan 180zx, behöver råd

219 Inlägg
7 augusti 2008
jaa inte den snyggaste bilen direkt och världens fulaste orginal ratt har dom också haha Men på me ett par sjyssta fälgar o så blir den något finare iaf tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
hehe jao, kan ju drifting inspirera den så ser den kanske lite tuffare ut tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
7 augusti 2008
Om 180zx'n är i bra skick, ingen rost/inte sönderkörd osv, så hade jag bytt iallafall. Köra driftingstuk på den eller kanske Initial D AE86 stuk ^^

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
det enda som var dålig på den sa han det var lacken, men karossen i sig själv var fräsch enligt han... men om han nu vill byta och kommer och visar upp den så ser jag ju skicket på den smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bärs!
3 456 Inlägg
7 augusti 2008
Du, det är möjligtvis inte den 180'n som är från Västmanlands län? Västerås?

Garaget.org peakade 2008.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
det tror jag inte... tror inte han bor så långt bort smile

huh?
10 427 Inlägg
7 augusti 2008
Nissan 180ZX heter även Nissan Silva eller S12

Lite vettig info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Silvia

Edit: Såklart Silvia
Senast redigerat av steifan (7 augusti 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
tackar, synd det stod på engelska bara, jag och engelska hör inte riktigt ihop roll

Dr Snuggles
956 Inlägg
7 augusti 2008

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
kan va tongue

Ford Racing
479 Inlägg
7 augusti 2008
Byt.. så du får en liten snäcka du med wink

Ja Just!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
haha kan vi åka runt på matfors och pysa tillsammans lol

Ford Racing
479 Inlägg
7 augusti 2008
hehe! Självklart! smile

Ja Just!

12 086 Inlägg
7 augusti 2008
Jävla svikare big_smile

Haha.. nej, men de vore väl kul med en Nissan!
Dock ser ju 180 inte så rolig ut, Sierra är ju snyggare.. men du har ju haft ett par stycken ett tag nu.
Jag tycker du ska byta, går alltid att skaffa Sierra igen om du blir sugen!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
haha kan lova att det blir en sierra igen.. kommer inte svika sierra livet wink... men det är det att lådan i sierran är slut och låter illa osv så jag orkar inte hålla på, bättre att byta bort den isf.. sen tror jag nog att man får mer än 7500kr för en 180zx efter man gett den lite kärlek om det är så smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
gud vilken beslutsångest jag har... nån som kan hjälpa mig och tala om hur jag ska göra? roll

1 237 Inlägg
8 augusti 2008
byt, kul med omväxling.. du kan få ett riktigt rått stuk på den smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
hehe jao, men omväxling har jag haft det senaste året roll.... men förstår vad du menar, kul att prova nått nytt.... hehe jao, det kan man nog smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
10 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
har sierran ute på annons för 7500kr och nu är det en som vill byta mot en nissan 180zx turbo... så nu skulle jag vilja veta vad ni tycker, och om en sån är nånting och ha osv, kan nämligen ingenting om dessa bilar...

180zx är obes och oskattad, men felen killen fick på polisens flygande är åtgärdade så det är bara att rulla in på bes...

sierrans deffekt är att lådan är slut och låter illa

så vad tror/tycker ni??

tacksam för svar smile

såg att de va ett tag sen som nån hade skrivit , du har nog redan bestämt dig vad du skulle ha för bil ? jag skulle satsa på en 180 , jag har haft min sen 2006 he he

Nissan Silvia

Sök