3965
Sök

Drifting Streetrace
225 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
Varför e folk så fjantiga att inte kunna ha en enkel bild på sig ist för nån b-kändis eller sin bil!!??
trodde alla hade vuxit ifrån sig fjortistakterna!

*enkel iaktagelse när man kollar runt!*

mvh

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

terazzi
13 augusti 2008
Du har inte tänkt på att alla kanske inte vill visa upp sig? tongue
Vad är det för fjortis beetende och ha en annan bild än sig själv?
Detta är inte lunarstorm ju wink
DÄR DET E KRAV nästan..

Masterworks
13 augusti 2008
NoBrake skrev:
Varför e folk så fjantiga att inte kunna ha en enkel bild på sig ist för nån b-kändis eller sin bil!!??

mvh

Det e väll bilen som ska visas upp? cool

Drifting Streetrace
225 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
handlar nog mer om att vara vuxen och kunna stå för de man är och säger! visst att ha på bilen e väl egentligen oki men när man ser folk här me david hasselhof eller andra mänskliga personer ser ju bara ungt ut!

Mvh
Pete

terazzi
13 augusti 2008
Det kan man ju göra oavsett om man har en bild på sig själv eller inte ju :S

Masterworks
13 augusti 2008
NoBrake skrev:
handlar nog mer om att vara vuxen och kunna stå för de man är och säger! visst att ha på bilen e väl egentligen oki men när man ser folk här me david hasselhof eller andra mänskliga personer ser ju bara ungt ut!

Vad anser du som vuxet då?

Vill nån se hur jag ser ut är det ju bara att gå in i mitt galleri o kika,
tror nog dom flesta skiter i hur jag ser ut iallafall! hehehe...  lol

2 337 Inlägg
13 augusti 2008
Är väl bara att stänga av visningen av avatarer om det stör så mycket?

Rocketdog
270 Inlägg
13 augusti 2008
En Avatar är ju en bild man väljer för att representera en själv, så det är nog lite fel att lägga Hasslehoff på Avataren. Om man nu inte är hasslehoff dvs tongue

Folk får ha vilken avatar som helt för min del, inte så brydd egentligen smile

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.

8 921 Inlägg
13 augusti 2008
NoBrake skrev:

mvh

och vad säger att bilden man lägger upp föreställer den som lagt upp den...roll
Möjligt att det fungerar på dating siter med bild, men övriga forum nej tack.

Fotograf på Tierp iDag

Drifting Streetrace
225 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
jo de e ju bilen man vill visa upp men faan de e väl kul om man ser personen i fråga oxå!! ska nog ändra ja me så man blir en i gänget haha

Mvh
Pete

typ..eh..va?
582 Inlägg
13 augusti 2008
Tycker nog det kan vara lite trevligt om man har bild på sig själv. Blir lite roligare o vet vem man pratar med. Bilen kan man ju visa upp i sin profil + att det står under avataren vad man har för bilar.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
13 augusti 2008
visst, att ha sig själv på bild som avatar är väl trevligt! men inte alla som vill visa sig själva, utan hellre väljer ngt som står en nära eller ngt man vill visa upp! därför ajg valt min bil, men alla som lägger upp på kändisar och flick/pokvänner tycker jag inte är riktigt rätt, även om perssonen i fråga står ene nära!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

457 Inlägg
13 augusti 2008
På min är både jag och bilen med hehe smile

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

1 464 Inlägg
13 augusti 2008
Jag tycker det är frivilligt, men många borde INTE lägga upp en bild på sig själv. (Ja, inkl. undertecknad.)

Speciellt avskyr jag "the gangstah pose" eller "självbild tagen med mobil snett från ovan vänster". Eller min personliga favorit; mobilbilden ovan + "med putmun". Argh!

Tycker bara det är häftigt vad folk kan komma på som representerar dem själva. Tycker det ger en bild in i folks sinne och tycke. Om nu avatarer är så jobbigt, ska vi diskutera smeknamn och 'nicks' också? wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

801 Inlägg
13 augusti 2008
orka.. verkligen orka gnälla över vad folk har för avatarer. bättre du ber om bild på dem om du tvunget vill se dem.. låt dem göra som dem vill.

2 123 Inlägg
13 augusti 2008
MrJAM skrev:
Jag tycker det är frivilligt, men många borde INTE lägga upp en bild på sig själv. (Ja, inkl. undertecknad.)

Speciellt avskyr jag "the gangstah pose" eller "självbild tagen med mobil snett från ovan vänster". Eller min personliga favorit; mobilbilden ovan + "med putmun". Argh!

Tycker bara det är häftigt vad folk kan komma på som representerar dem själva. Tycker det ger en bild in i folks sinne och tycke. Om nu avatarer är så jobbigt, ska vi diskutera smeknamn och 'nicks' också? wink

Eller min personliga favorit; mobilbilden ovan + "med putmun"
Du menar, "Så här ser jag ut när jag suger av dig bilden"

* Klåpare
1 718 Inlägg
13 augusti 2008
Det finns en anledning till att bilden kallas för avatar och inte porträttbild...
Man har rätten att pynta sina inlägg med en bild som representerar en själv på ett eller annat sätt. En bild på sig själv eller ett konstnärligt uttryck för sig själv spelar väl ingen roll.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Teknisk
328 Inlägg
13 augusti 2008
Jag valde en kisse som ser ut att ha ont, bara pga att jag inte gillar katter... tongue

Hellre veta lite om mycket, än mycket om lite.

Drifting Streetrace
225 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
nu är ja en i gänget haha!!! som ni har skrivit så visst de e roligare o se personen man snackar me!!så de e lättare sen vid ev träffar än bara gå runt o leta ägaren till den o den bilen:P
lägg gärna in ett kort på er i nått album så de hjälper sen!

Mvh
Pete

Sök