Varför e folk så fjantiga att inte kunna ha en enkel bild på sig ist för nån b-kändis eller sin bil!!?? trodde alla hade vuxit ifrån sig fjortistakterna!
*enkel iaktagelse när man kollar runt!*
mvh
Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud
Du har inte tänkt på att alla kanske inte vill visa upp sig? Vad är det för fjortis beetende och ha en annan bild än sig själv? Detta är inte lunarstorm ju DÄR DET E KRAV nästan..
Varför e folk så fjantiga att inte kunna ha en enkel bild på sig ist för nån b-kändis eller sin bil!!?? trodde alla hade vuxit ifrån sig fjortistakterna!
handlar nog mer om att vara vuxen och kunna stå för de man är och säger! visst att ha på bilen e väl egentligen oki men när man ser folk här me david hasselhof eller andra mänskliga personer ser ju bara ungt ut!
Mvh
Pete
handlar nog mer om att vara vuxen och kunna stå för de man är och säger! visst att ha på bilen e väl egentligen oki men när man ser folk här me david hasselhof eller andra mänskliga personer ser ju bara ungt ut!
Vad anser du som vuxet då?
Vill nån se hur jag ser ut är det ju bara att gå in i mitt galleri o kika, tror nog dom flesta skiter i hur jag ser ut iallafall! hehehe...
En Avatar är ju en bild man väljer för att representera en själv, så det är nog lite fel att lägga Hasslehoff på Avataren. Om man nu inte är hasslehoff dvs
Folk får ha vilken avatar som helt för min del, inte så brydd egentligen
Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
*enkel iaktagelse när man kollar runt!*
mvh
och vad säger att bilden man lägger upp föreställer den som lagt upp den... Möjligt att det fungerar på dating siter med bild, men övriga forum nej tack.
Tycker nog det kan vara lite trevligt om man har bild på sig själv. Blir lite roligare o vet vem man pratar med. Bilen kan man ju visa upp i sin profil + att det står under avataren vad man har för bilar.
Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
visst, att ha sig själv på bild som avatar är väl trevligt! men inte alla som vill visa sig själva, utan hellre väljer ngt som står en nära eller ngt man vill visa upp! därför ajg valt min bil, men alla som lägger upp på kändisar och flick/pokvänner tycker jag inte är riktigt rätt, även om perssonen i fråga står ene nära!
Jag tycker det är frivilligt, men många borde INTE lägga upp en bild på sig själv. (Ja, inkl. undertecknad.)
Speciellt avskyr jag "the gangstah pose" eller "självbild tagen med mobil snett från ovan vänster". Eller min personliga favorit; mobilbilden ovan + "med putmun". Argh!
Tycker bara det är häftigt vad folk kan komma på som representerar dem själva. Tycker det ger en bild in i folks sinne och tycke. Om nu avatarer är så jobbigt, ska vi diskutera smeknamn och 'nicks' också?
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Jag tycker det är frivilligt, men många borde INTE lägga upp en bild på sig själv. (Ja, inkl. undertecknad.)
Speciellt avskyr jag "the gangstah pose" eller "självbild tagen med mobil snett från ovan vänster". Eller min personliga favorit; mobilbilden ovan + "med putmun". Argh!
Tycker bara det är häftigt vad folk kan komma på som representerar dem själva. Tycker det ger en bild in i folks sinne och tycke. Om nu avatarer är så jobbigt, ska vi diskutera smeknamn och 'nicks' också?
Eller min personliga favorit; mobilbilden ovan + "med putmun" Du menar, "Så här ser jag ut när jag suger av dig bilden"
Det finns en anledning till att bilden kallas för avatar och inte porträttbild... Man har rätten att pynta sina inlägg med en bild som representerar en själv på ett eller annat sätt. En bild på sig själv eller ett konstnärligt uttryck för sig själv spelar väl ingen roll.
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
nu är ja en i gänget haha!!! som ni har skrivit så visst de e roligare o se personen man snackar me!!så de e lättare sen vid ev träffar än bara gå runt o leta ägaren till den o den bilen:P lägg gärna in ett kort på er i nått album så de hjälper sen!
Mvh
Pete