Vad stör ni er på!?

DoT Häst
4 november 2008 · 1 099 Inlägg

janz0rz skrev:
Folk som kör  Volvo.

Fick en känsla av att du kommer få några påhopp nu.
He-he. smile

Än är inte den sista idioten född..
ToXtreme
4 november 2008 · 3 627 Inlägg

Nej jag valde att inte skriva nåt om det faktiskt .. i mitt "åt helvete för mycket" ingår även personer som inte kan acceptera andras bilval tongue

Även om jag inte gillar saab så stör jag mig inte på saabförare för det wink Och jag stör mig på Volvoraggare.. TROTS att jag själv för Volvo.. för de drar ner på Volvos rykte .. usch orkar egentligen inte utveckla mig så det får bli stopp där tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
janz0rz Avstängd
4 november 2008 · 168 Inlägg

DoT skrev:

janz0rz skrev:
Folk som kör  Volvo.

Fick en känsla av att du kommer få några påhopp nu.
He-he. smile

Din Saab är grym så jag kommer skydda dig på forumet nu.
Körde förresten en 9000 Aero förra helgen.

DoT Häst
4 november 2008 · 1 099 Inlägg

janz0rz skrev:

DoT skrev:

janz0rz skrev:
Folk som kör  Volvo.

Fick en känsla av att du kommer få några påhopp nu.
He-he. smile

Din Saab är grym så jag kommer skydda dig på forumet nu.
Körde förresten en 9000 Aero förra helgen.

Haha fan va skönt. smile
Jag känner mig trygg nu! big_smile

Än är inte den sista idioten född..
ToXtreme
4 november 2008 · 3 627 Inlägg

DoT skrev:

janz0rz skrev:

DoT skrev:

Fick en känsla av att du kommer få några påhopp nu.
He-he. smile

Din Saab är grym så jag kommer skydda dig på forumet nu.
Körde förresten en 9000 Aero förra helgen.

Haha fan va skönt. smile
Jag känner mig trygg nu! big_smile

Varför i hela friden skulle han behöva skydd? Om han nu skulle behöva de hur tusan ska du kunna ge honom det igenom en datorskärm ? xD

Eller ska du skicka en kondom till honom? Det är ju också ett sorts skydd lol

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
Robbs_
4 november 2008 · 158 Inlägg

iDanne skrev:

Robbs_ skrev:

När du ändå nämner detta...jag ser användare dagligen som INTE äger någon bil men ändå finns här med bloggar osv...varför? Är det inte meningen att folk som äger bilar och som delar intresse med andra som ska vara här? Annars finns ju faktiskt lunar...

Ja håller med dig, visserligen skapade jag min användare då jag knappt vär nära körkortet.
Folk som har vinterbilar online, och 14 åriga pojkar som slänger upp pappas bil och låstas vara äldre, och tjejer som enbart letar lite grabbs?

Nu svär jag men, Hur FAN kan man missa sådant? Vinterbilar inte tillåtna, in my ass heller, finns ju hur många som helst av dem? T.o.m med en kompis har slängt upp sin 240 som han endast har för att köra i under vintern så mercan skall slippa bli skitig?

Jag som är seriös och verkligen ville få min bil online, får inte det för att den verkar vara något den inte är?
Och för att lägga grädden på moset får jag inte lägga upp bilen igen? Ska jag behöva göra en ny falsk användare och låstas vara min egen farsa för att få chansen att visa upp mitt arbete?

De två admins som styr och ställer detta med bilarna, i dagens läge är det inte aktuellt att bjuda dem på en kebabtallrik precis.

Orättvis behandling? ja. Släppa igenom epa traktorer och vinter bilar, men inte seriösa projekt? Nej tack.

Ser du något som är fel så använd Rapportering/anmälningsknappen.

Jo den funktionen vet jag om, men jag är inte ute efter att få leka polis och leta runt Regelbrytare som blivit missade/ fjäskat sig igenom.

Jag vill bara ha rättvisa
när man har en arbetesuppgift, har man ett ansvar.
Just i detta läget är ansvaret att inte låta fel bilar bli online,
känns som dem spelar tärning om vilka som ska in och ut?

Senast redigerat av Robbs_ (4 november 2008)

För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.
Smiley Legitimerad Lamphållare
4 november 2008 · 369 Inlägg

jag stör mig på dessa otajmade busstider åkt buss 1tim o 30min idag men fått suttit o väntat på bussar i över 2 timmar...

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
DoT Häst
4 november 2008 · 1 099 Inlägg

Smiley skrev:
jag stör mig på dessa otajmade busstider åkt buss 1tim o 30min idag men fått suttit o väntat på bussar i över 2 timmar...

Samma sak här..
Det är ett satans trubbel om man inte har tillgång till bil. hmm

Än är inte den sista idioten född..
rough_boy
4 november 2008 · 811 Inlägg

janz0rz skrev:
Folk som kör  Volvo.

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Waho Allmänt Jobbig
4 november 2008 · 1 200 Inlägg

I princip de mesta.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Aerodynamik ...
5 november 2008 · 7 120 Inlägg

Dansband och volvoraggare...

ToXtreme
5 november 2008 · 3 627 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Dansband och volvoraggare...

De där köper jag .. Volvoraggare må vara hur trevliga som helst etc. men de drar ner på Volvos rykte .. så bara för att man kör en 740, vilket jag gör så blir man automatiskt klassad som Volvoraggare ÄVEN om man inte kör en bonnröten bil och inte stylar den därefter heller, utan faktiskt vårdar bilen med omsorg etc.

Det om NÅT stör jag mig på tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
TheFinnishFlash Avstängd
5 november 2008 · 1 266 Inlägg

Stör mig på volvo raggare som hänger ut genom fösnterutan och skriker olämpliga saker, och drar ner andra volvo åkares rykte !

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
8 november 2008 · 1 898 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:

ExXtr3me skrev:
Att min xbox 360 Låter som ett jävla flygplan.... vet någon hur man får ner ljudet ? så jävla jobbigt. den börjar låta som fan när man startar ett spel.. när den börjar läsa skivan..

Köp en ps3 så blir alla glada & nöjda smile min 360 har fått red ring of death 2 d.v.s är trasig nu oxå smile

funderar på det.... För skiten låter hur mycket som helst.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Takashi Got VTEC?
9 november 2008 · 1 593 Inlägg

ExXtr3me skrev:

Subw000fer--92 skrev:

ExXtr3me skrev:
Att min xbox 360 Låter som ett jävla flygplan.... vet någon hur man får ner ljudet ? så jävla jobbigt. den börjar låta som fan när man startar ett spel.. när den börjar läsa skivan..

Köp en ps3 så blir alla glada & nöjda smile min 360 har fått red ring of death 2 d.v.s är trasig nu oxå smile

funderar på det.... För skiten låter hur mycket som helst.

Jasså? Min låter inte alls mkt.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/
Honda Civic Type R "Function over Form" (2003)
golf_greatpower
9 november 2008 · 257 Inlägg

Fjortisar som dricker för att bli fulla !

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"
Liner
9 november 2008 · 583 Inlägg

Jag irriterar mig på folk som tror att dom är ensamma i trafiken, som kör ut framför en och måste ligge 10-20km/h under hastighetsgränsen. Och när man kör om dom så blir dom sura och ska slicka din röv i några mil! De stör jag mig på!

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
SuperNova
9 november 2008 · 236 Inlägg

Oärligt folk..

fckoff__ vägblockerare
9 november 2008 · 47 Inlägg

folk som inte blinkar, livsfarligt nu när man måste åka moped hmm

Volvo 142 deluxe "Fuzzen" (1973)
rough_boy
9 november 2008 · 811 Inlägg

Volvoraggare, vädret, oärliga människor, människor som inte accepterar att man har snyggare klädstil än dom och kallar en för bög "volvoraggare asså" skolan, att man har ont om pengar, bilar som inte blinkar, vårat hus, min bil, stället där jag bor, bussen, fjortisar, bönder, lärare utan humor, invandrargäng som slåss oprovocerat, misshandel, våldtäckter, folk utan respekt mot tjejer mm

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang