6626
Sök

Skrott Fråga...

5 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Hejsan Garaget Folket!

Undrer om någon här kann hjälpa mig med att hitta en väg til något skrottning i Piteå. Jag har uttjent en gammal Volvo 244 "Mörkbrun" bil och vet inte vart jag skal göre innan jag lämnar Piteå, kunne jag gott tänka mig och hitta en väg til att få denna bil skrottat eller sånt (Kan väl inte la den stå på min hyresplads)

Jag har ringt til Stena Recycling, men dom opererer bara ved UMEÅ och vil inte hämta bilen :p

Nogra som vet vart i Piteå hvis möjligt man kan få bilen hämtat, jag tycker att have läst nogånstans att det inte bör kosta att få bilen skrottad..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90532/369764_8ll2t3.jpg
Fronten

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90532/369765_plhlfp.jpg
Bak, ingen ruta

Forhåbentligt kann nogån hjälpa!

//Jens

DFFL
9 020 Inlägg
9 juni 2008
www.gemigdinbil.nu eller nåt sånt hämtar den säkert gärna. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 079 Inlägg
9 juni 2008
Skrott, höll på att skratta ihjäl mig! lol men sök på blocket
Senast redigerat av Mackanol (9 juni 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Administratör
11 968 Inlägg
9 juni 2008
Mackanol skrev:
Skrott, höll på att skratta ihjäl mig! lol men sök på blocket

Ja, du har säkert roligt. Men låt bli att håna, det finns ingen anledning till det.

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 079 Inlägg
9 juni 2008
ja, jag tyckte det var kul, jag ska försöka bättra mig, jag ber om ursäkt zanatar! förlåt mig!!!! snälla!!!!!!!!
Senast redigerat av Mackanol (9 juni 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

509 Inlägg
9 juni 2008
Mackanol skrev:
ja, jag tyckte det var kul, jag ska försöka bättra mig, jag ber om ursäkt zanatar! förlåt mig!!!! snälla!!!!!!!!

tyckte också att de va lite roligt! wink

2 079 Inlägg
9 juni 2008

2 079 Inlägg
9 juni 2008
Reichte86 skrev:
Mackanol skrev:

tyckte också att de va lite roligt! wink

det skulle du inte sagt! nu för du säkert snart spö av Chrizz tongue

8 156 Inlägg
9 juni 2008
http://www.bilsweden.se/files/ELV_070524_1.pdf

Denna ser ut att vara närmast wink
Demontering:    Norrbottens Bildemontering
Adress:    Storsundsvägen 1
Postnr/ort:    94204   Storsund
Tel:    0929-70000
Email:    info@nbd.se
www:    www.norrbottensbildemontering.se

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

21 761 Inlägg
9 juni 2008
Jo, den är väl närmast Piteå. Ligger ett par mil från Älvsbyn.

5 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
lol!

Jag gissar att "skrott" har en annan betydning end det jag mente smile   (Sögte på 'Skr%tt, whahaahaa!)

Förlåt min Dansk/svenska, Whoops wink

Så här är vel lite tips att gå på, det var fantastisk bra, tack för det alla samman.

Administratör
11 968 Inlägg
10 juni 2008
Mackanol skrev:

Du behöver inte överdriva smile

Jag spottar ur mig det där på ren reflex numera wink

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 079 Inlägg
10 juni 2008
chrizz skrev:
Mackanol skrev:

Du behöver inte överdriva smile

Jag spottar ur mig det där på ren reflex numera wink

mvh

smile

Sök