3506
Sök

Ta bort toning.

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
30 mars 2006
Trådstartare
Hej det är så att jag skulle vilja ta bort min toning... Och antar att de kommer fastna klister på rutorna? Hur får jag bort de på lättaste sätt? Sitter inte de så in i helvete?

/// SyyHn

1 453 Inlägg
30 mars 2006
Prova med T-sprit och rakblad så ska du se att det går! Var försiktig bara för du kan repa glaset om du gör fel.

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
30 mars 2006
Trådstartare
sveddan skrev:
Prova med T-sprit och rakblad så ska du se att det går! Var försiktig bara för du kan repa glaset om du gör fel.

Jaha=O Hur gör jag rätt då?=P Måste dra på speciellt sätt eller?

/// SyyHn

1 453 Inlägg
30 mars 2006
Syyhn skrev:
sveddan skrev:

Ja om du har rakat skäggstubben nån gång så vet du säkert hur man gör=)

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
30 mars 2006
Trådstartare
sveddan skrev:
Syyhn skrev:
sveddan skrev:

Ja om du har rakat skäggstubben nån gång så vet du säkert hur man gör=)

Hahaha jaa okej;P Funkar inte rakapparat då;P Hahaha

/// SyyHn

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
30 mars 2006
hehe big_smile de går bara med mach 3 turbo wink för de är ju bilar i dom reklamerna wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
30 mars 2006
Trådstartare
Mäki skrev:
hehe big_smile de går bara med mach 3 turbo wink för de är ju bilar i dom reklamerna wink

Haha okej... Får fan testa den asså;P

/// SyyHn

425 Inlägg
30 mars 2006
ycelen  (xlen) (xelen) (Yxelen)  tror jag det heter.... klister brukar innehålla det
Senast redigerat av sprox (30 mars 2006)

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Nightmare racing
165 Inlägg
30 mars 2006
fungerar faktist sjuk bra med bara vatten och rakblad....

det verkar som om vatnet är en del av klistret... och som olja löser olja verkar det funka         (funkade förmig på gammal film som blivit lila)

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......

LillNaisarn
30 mars 2006
det beror ju helt och hållet på hur länge filmen suttit, min som jag satte på fram rutorna som varit ca 4 månader gick fint att riva utan ngt klister alls, annars är det bara att om man vill värma o ta rakblad å skrapa bort funkar kanon fint,

375 Inlägg
30 mars 2006
Körde med cellulosa förtunning på mina för klistret satt så grymt och det funkade men det tog ett tag och man blev lite yr av ångorna smile

Calibra Is The Shit!
662 Inlägg
30 mars 2006
Trådstartare
Hehe mina har inte suttit alls länge... Jag tonade rutorna inne i en verkstad... De skulle jga inte gjort... Man såg inte alla fel som blev lika bra då=s Sen när bilen kom ut i dagsljus så såg de för jävligt ut=S Så den måste bort;P

/// SyyHn

1 432 Inlägg
30 mars 2006
Jag körde med aceton och rakblad tror jag det va på en polares 740... Den toningan hade suttit ett par år men det funkade ganska smidigt....

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Sök