Beställning av ny bil

Bjork OEM <3
24 juni 2008 · 6 957 Inlägg

Wicke skrev:
Kan ju medela att förra veckan alltså vecka 25 så fick jag medelande av min återförsäljare att bilen var klar och var påväg till sverige. Han sa att jag får bilen vecka 27. Så det blir roligt när den nu kommer!
Kan säga att jag håller på att beställa en saab 9-3 biopower men den får jag i september och det blir en 09. så olika bilmärken olika tid?

Var de inte din pappa som beställde Audin nyss..? hmm eller e pappas bil "din" nu tongue
Köpte ni Audin av Pehr eller? tongue

Senast redigerat av Bjork (24 juni 2008)

OEM <3
chrizz Administratör
24 juni 2008 · 11 790 Inlägg

Själva produktionen tar inte lång tid alls, däremot är det ju ett kösystem innan just er bil hamnar i produktion. Den tiden kan variera väldigt mycket beroende på efterfrågan.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Wicke
24 juni 2008 · 12 Inlägg

Bjork skrev:

Wicke skrev:
Kan ju medela att förra veckan alltså vecka 25 så fick jag medelande av min återförsäljare att bilen var klar och var påväg till sverige. Han sa att jag får bilen vecka 27. Så det blir roligt när den nu kommer!
Kan säga att jag håller på att beställa en saab 9-3 biopower men den får jag i september och det blir en 09. så olika bilmärken olika tid?

Var de inte din pappa som beställde Audin nyss..? hmm eller e pappas bil "din" nu tongue
Köpte ni Audin av Pehr eller? tongue

Förstår missförståndet. Det är så här, pappa beställde bilen där han alltid beställer sina Audis = lite rabatt, Så han beställde alltså bilen åt mig, men det är min bil. Saaben blir familjens bil. Hoppas ni förstår.

Skriv in "what are these" på google utan att trycka enter och läs första förslaget.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang