S40 T5 VS Golf r32

Mollllgan
23 juni 2008 ·

Nja ja.. Kan nog lägga ner tråden.. Det är ju som med alla trådar..

Volvo ägare röstar på Volvo och golf röstar på golf...

Jag provkör....

Mr_Gear Biltokig
23 juni 2008 · 870 Inlägg

falk skrev:
Fy fan, åker din farmor S40 T5 awd med 300hk? Ganska tufft! R32an går dåligt.. blev riktigt besviken när vi testade den. Köp S40! smile

S40 T5 har 220hk inte 300?
R32an går inte dåligt... Absolut inte sämre än en S40 T5 iaf! skillnaden är den att R32an kan hantera effekten alldeles ypperligt så därför kränger inte bilen av bara fan när man står på så som den gör i volvon mfl.

Senast redigerat av Mr_Gear (23 juni 2008)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
Mollllgan
26 juni 2008 ·

så nu har jag provkört en Volvo s40 N T5.. Fy fy fy.. Antar att det kommer bli en sådan.. Den var riktigt fin invändigt.. Lagom stuk för min smak. Så jävla fräsch snubben i butiken började titta på mig lite konstigt när jag tog upp en bild på min egenritade barnvagn=) Sa till han att jag måste veta så den går in i bagaget=) Så fram med ritning o tumstock...

Struntar i golfen... Den är ju fet dyr om man ska ha en 06:a tex jämfört med en volvo samma årsmodell...

Jaja ville bara meddela läget.. Och anledningen till varför vi inte byter barnvagn om nån undrar så är det för att detta är en Urban jungle vagn som inte väger ett smack... Kan ut o jogga med den osv.. Därför behåller vi den=)  Så det var väll allt..

Mvh Morgan

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang