Hej,
Jag ska nu i dagarna påbörja slipning, spackling, rostskydd, primning på min opel inför en planerad omlackering.
Men innan dess skulle jag höra med er om ni känner till någon som ni kan rekommendera i Luleåområdet för att göra lackningen? Så jag kan höra med denna person vad för produkter han/hon skulle föredra att jag använde i grundarbetet.
Lackjobbet i sig är ingenting alltför komplicerat. En blanksvart lack med två vita stripes(viper) rakt över bilen.
Rekommendationer uppskattas varmt.