tjena ja vill ha lite info om 850 t5, som tex hur mkt dom drar i stadskörning åå landsväg..åå även hur mkt den kostar i försäkring om den nu skulle stå på föräldrarna i en by..ja vill inte ha svar som tex ring och fråga försäkringsbolaget åå bla bla bla..utan ja vill ha direkta svar av dom som vet på ett ungefär så är ja tacksam..
cmon.... om du vill veta ett pris på försäkring så är det bara till o ringa o kolla då du får exakt pris, ang bränsleförbrukningen så kan du väl söka på internet ?
cmon.... om du vill veta ett pris på försäkring så är det bara till o ringa o kolla då du får exakt pris, ang bränsleförbrukningen så kan du väl söka på internet ?
som pikey sa : Latmask
om de nu inte är så jobbigt så kan du fixa de åt mig åå berätta allt..men som sagt ja ville inte höra sånna svar;)
som pikey sa : Latmask
om de nu inte är så jobbigt så kan du fixa de åt mig åå berätta allt..men som sagt ja ville inte höra sånna svar;)
Så du tror att andra ska fixa saker åt dig ? om du vill få nått gjort här i livet så bör du ta tag i det själv....
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..