3878
Sök

Info Golf

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
tja är hyffsat ny på detta forumet och med bilar så är inte så duktig, ber om ursäkt om tråden är felpostad eller något?

men iaf till mina frågor: letar styling till denna bilen men vet ej vilken modell det är så är inte spec.. lätt att hitta delar sad
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … _v_sst.jpg

sen undrar jag med om det är någon som vet något ställe där man kan hitta billiga fälgar ( runt 4-500 styck) som passar denna...

Undrar med vad för delar man behöver om man ska sätta på öppet luftfilter (sportluftfilter) och det finns någon hemsida med instruktioner?

och vart det finns hela trimavgassystem t golfen oxå!

MVH// Figge
Senast redigerat av figge_stunter (4 juli 2008)

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
4 juli 2008
Det är en Golf 2:a smile Ska du ha nya eller beg. fälgar? Blocket är bra till att hitta saker.

Snabbredigering; Finns hur mycket styling som helst till den. Och hur stora fälgar hade du tänkt ha ?
Senast redigerat av J-P-R (4 juli 2008)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
J-P-R skrev:
Det är en Golf 2:a smile Ska du ha nya eller beg. fälgar? Blocket är bra till att hitta saker.

Snabbredigering; Finns hur mycket styling som helst till den. Och hur stora fälgar hade du tänkt ha ?

okaj okaj tack för svaret...
ingen aning? så att dom får platts med däck och allt... det är 14 tum på nu...
tyvärr kan jag inte ladda upp bilder nu... för det programet laggar sönder tongue

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
4 juli 2008
Jag hade satsat på 15" och sänkt den rejält, större än så behöver man inte ha. Har 16" på min Golf 1 cab och det går utan problem, sitter 205/45 däck på dem.

16 197 Inlägg
4 juli 2008
man får på 17" på en golf oxå utan problem..   205/40/17"

om man nu inte sänker den jätte mycke.

ja har ju 18" på min jetta men de tar i ifram ibland när man tar kurvor lite för fort.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

338 Inlägg
4 juli 2008
Skulle jag haft en golf 2'a skulle jag kört med 8x14", 8x15" eller 9x16" fälgar med rejält tyskstuk tongue breddat skärmarna och sänkt den rejält.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
haha jag har ingen aning vad det betyder? åå bredda åå grejer orkar jag ej göra... kanske senare isf tongue

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Sök