5071
Sök

sleepy eyes 200sx s13

1 237 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
#1
Tja!

såg denna video på hur man fixade sleepy eyes, det är ju skitenkelt om det inte finns några nackdelar med denna metod. nu är frågan : lyser även belysningen då man gör det på detta sätt?

http://youtube.com/watch?v=PcaLnkI5UmE

tacksam för svar!

16 197 Inlägg
1 maj 2008
#2
en fråga bara...varför??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 237 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
#3
evilaudio skrev:
en fråga bara...varför??

sleepyeyes = snyggt.

16 197 Inlägg
1 maj 2008
#4
liquisole skrev:
evilaudio skrev:
en fråga bara...varför??

sleepyeyes = snyggt.

å fan de va nå nytt.. ser mest ut som att man har trasig ljusmekanik..haha

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 237 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
#5
evilaudio skrev:
liquisole skrev:
evilaudio skrev:
en fråga bara...varför??

sleepyeyes = snyggt.

å fan de va nå nytt.. ser mest ut som att man har trasig ljusmekanik..haha

berätta mer.

Testade på det, visst det funkade, dock fick jag inte så att belysningen var på när jag tog ner lyktorna, funkar inte att ställa ner dem när lamporna är på, och lägger man på dom när man har dom i sleepy läge så kommer de helt upp och börjar sedan lysa. :S

nån som vet?

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
1 maj 2008
#6
evilaudio skrev:
liquisole skrev:
evilaudio skrev:
en fråga bara...varför??

sleepyeyes = snyggt.

å fan de va nå nytt.. ser mest ut som att man har trasig ljusmekanik..haha

Precis vad jag tycker också. Och att det är jordfel nånstans. Ser så fruktansvärt illa ut. hmm
Kunde lika gärna ställa bara ena lampan upp och koppla ur glödlampan.
Det kanske kan gå bra på en gammal 300 där det redan är en glipa. EX:http://classic-car.y2u.co.uk/Photo_caq/Cl_Nissan_300ZX_Car_04.jpg

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 237 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
#7
Irmscher Vectra skrev:
evilaudio skrev:
liquisole skrev:

sleepyeyes = snyggt.

å fan de va nå nytt.. ser mest ut som att man har trasig ljusmekanik..haha

Precis vad jag tycker också. Och att det är jordfel nånstans. Ser så fruktansvärt illa ut. hmm
Kunde lika gärna ställa bara ena lampan upp och koppla ur glödlampan.
Det kanske kan gå bra på en gammal 300 där det redan är en glipa. EX:http://classic-car.y2u.co.uk/Photo_caq/ … Car_04.jpg

haha tack för din givande kommentar, tycker liksom många andra nissan ägare att det ser förbannat snyggt ut, ville inte ha kommentarer angående utseendet utan hur man får det och fungera. Har dock fått svar på frågan redan på ett annat forum. skärpning.

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
8 juli 2008
#8
men herregud vilka tråkkommentarer det fanns här då yikes Lägg ner.
Men visst, det är snyggare att skriva "BRL" över hela sidan på sin Cheva...

Men Liquisole, tror det finns en tråd om detta redan faktiskt, ta dig en titt, så kanske du hittar nått. Men det är lätt värt att ha sleepy, ser råsnyggt ut asså big_smile

MVH Pontus på ön

Ableton Live

Neerd
1 596 Inlägg
8 juli 2008
#9
hade det på min probe med=D dock gjorde man på ett annat sätt:P haha

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...


Sök