Ska du ha snygga mätare till MAzda så ska du helt klart kolla in www.astina.dk En dansk sida med mycket fina leksaker till Mazda bla Plasmamätare.
Ne ja skulle haft vanliga mätare som finns på bl.a mazdaklubbens sida, men är inte så haj med de där i photoshop eller att ändra storleken på dom till rätt