Ny regskylt: EU eller ej EU / fördelar/nackdelar?

kohler
11 juli 2008 · 671 Inlägg

Jag ska beställa ny regskylt. Då kan man välja att få EU märke på eller ej. Är det nått man måste ha om man åker utomlands eller vad är poängen med att ha EU märket?? Antar att det är ett sånt "S" med EU flaggan runt?

Som sagt finns det något som motiverar till att skaffa EU märket?

//kohler

Second is the first loser
sandzoo
11 juli 2008 · 2 072 Inlägg

som jag då.. brukar köra ner till Montenegro.. då måste man ha S=märke.. eller den nya EU=skylten..
annars e de böte..

vet ej i andra länder men de bör vara samma...

Sandzoo i da house
kohler
11 juli 2008 · 671 Inlägg

sandzoo skrev:
som jag då.. brukar köra ner till Montenegro.. då måste man ha S=märke.. eller den nya EU=skylten..
annars e de böte..

vet ej i andra länder men de bör vara samma...

Ok! Det var ungefär den infon jag behöver! Då blir det en EU-skylt.

Second is the first loser
Lindahl-
11 juli 2008 · 151 Inlägg

EU skylten är ju lång o ful tongue

blacken
11 juli 2008 ·

kohler skrev:
Jag ska beställa ny regskylt. Då kan man välja att få EU märke på eller ej. Är det nått man måste ha om man åker utomlands eller vad är poängen med att ha EU märket?? Antar att det är ett sånt "S" med EU flaggan runt?

Som sagt finns det något som motiverar till att skaffa EU märket?

//kohler

Det finns inget som motiverar att skaffa en EU skylt. För EU suger FETT!. Och är det så att dom däringa muppskallarna nere på kontinenten inte accepterar en riktig vikingaskylt, så kan dom sätta sig i en hörna och kamma sig med en osthyvel!!..

Thorsholm Svartrök
11 juli 2008 · 673 Inlägg

bah, eu-märket e bara fult som fan och gör så att skattemärket hamnar förskjutet från mitten av plåten - ser skevt ut!

Jag har fel ibland... men inte ofta
Audi A4 1,9tdi "Svartrök" (1998)
twin_cam Smålänning
11 juli 2008 · 7 877 Inlägg

Finns klassiska S-klistermärken att köpa för en femma.

Finns seriösare i borstat rostfritt utkurna ut en plåt också.

Skulle aldrig i mitt liv sätta en EU-skylt på bilen...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang