Hur startar man en bil med dött batteri?

Joo
11 juli 2008 · 741 Inlägg

Hej

Min jävla 9000 drar tjuvström ibland verkar det som så den står och laddar ur batteriet om den stått en längre tid.. Nu är det såhär att jag vill få igång bilen nu ikväll men jag har ingen batteri laddare (hittar den inte) och inga start kablar! hur gör jag då?!

mike_h_gbg
11 juli 2008 · 48 Inlägg

Putta

Volvo 945 TDI "D24 TDI" (1993)
Speed_Advanced
11 juli 2008 · 131 Inlägg

puttar igång den smile

I drive I laugh and I Conquer
Mackanol
11 juli 2008 · 2 079 Inlägg

knuffar ner den för en backe å hoppar in å slänger i en växel, eller med ett annat batteri
och nu när du vet om att den drar tjuvström så kan du ju lägga av sladden till batteriet

Senast redigerat av Mackanol (11 juli 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Paxter
11 juli 2008 · 124 Inlägg

Våld o vaccelin.. o kanske putta på den lite smile

NissanMotorsport
11 juli 2008 ·

ring efter nån me startkablar big_smile

ZonaX Svetsare
11 juli 2008 · 3 150 Inlägg

byt batteri

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
blacken
11 juli 2008 ·

Stäng inte av den..tongue

NissanMotorsport
11 juli 2008 ·

spring 3 varv runt bilen.. försök kläm in dig i vänstra hjulhuset och ligg där 5 sekunder.. stäng in dig själv i skuffen och skrik hula hula tre gånger.. sen ska den nog starta.. har ja hört tongue

Joo
11 juli 2008 · 741 Inlägg

jävla skit bil fyfan vad jag hatar den, nu när jag satte i farsans batteri så startar den inte, den går på startmotorn men händer inte ett skit.. JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ SKITEN!"#¤> 56y7

alltid nått jjjääääävlaa problem!!!!!!!!!!
10,000 och den är eran

Senast redigerat av Joo (11 juli 2008)

Joo
11 juli 2008 · 741 Inlägg

En trasig säkring, ENGINE SYST?

Drönirettab
11 juli 2008 · 21 761 Inlägg

Då är det inte så konstigt att bilen inte startar smile.

Joo
11 juli 2008 · 741 Inlägg

hehe jo sant, köpte en ny på statoil och nu startar den så fint, nu älskar jag bilen igen big_smile

Drönirettab
11 juli 2008 · 21 761 Inlägg

Det är ju trevligt smile.

Har du gjort någon felsökning på tjuvström eller så?

Tänk på att batteriet tar väldigt mycket stryk för varje gång det blir så där pass urladdat, till slut går det sönder. Se till att hitta batteriladdaren, det är enda sättet att få ditt batteri fulladdat efter en sån där urladdning smile.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang