3000GT mot Lamborghini Murcielago

Jimm
13 juli 2008 · 1 661 Inlägg

Axor skrev:
Ang. omkörningar så e det faktiskt förbjudet att accelerera om man blir omkörd, så kanske den omkörde visste detta o lät dig passera... kanske, det e ju sjukt spännande, och sjukt irriterande att vi inte får veta sanningen, för jag ville så gärna veta... roll

hehe, denna lambon låg jag efter i 10 min, sen när vi var på motorvägen så vill han inte gasa alls. Jag tycker man kan roa sig lite. Har man köpt en sån bil bör man ju ha bilintresse.

Men jag ska se om jag klarar av att förkorta filmen så att det går ladda upp den iallall. För hans bil är ju sjukt läcker.

Jimm
13 juli 2008 · 1 661 Inlägg

MrVain skrev:

Hardjim skrev:

Smajly skrev:
Så jedra larvigt att ens säga att man drog den o den o den bilen.. Du vet ju inte ens hur mycket han gav på pedalen. Tro inte du kan höra på nått ljud om de e fullt eller inte.. Bara för att man körom någon betyder de inte att den andra hade full gas o du kom förbi ändå ! .. Dööhhhhh....

Pratar du om mig? Jag har inte sagt att jag drog de bilarna.
De enda bilar jag dratt som man kan säga hyffsat säkert gasade är dem jag mött i blackrace.

Och vad kör du för tid på blackrace? 402m är de enda intressanta

ca: 7.6s@201m. Tänkte köra 402m också så fort jag kan. Men jag förstår inte varför 402m skulle vara det ända intressanta? Man är ju uppe i ca 140-150km/h redan på 201m så det borde ju vara det ända intressanta.

Muttley
13 juli 2008 ·

ja visst lilla hardjim, du vet var du hittar din blogg väl? annars får du faktiskt fråga folk om det. för de är inte så tufft i nutid att skryta om att man drog en bil som är värd säkert 5-6 gånger mer än din bil smile

tycker hela garaget har blivit en stor blogg.

chrizz Administratör
13 juli 2008 · 11 790 Inlägg

Tråd låst pga att diskussionsunderlag saknas. Prova bloggen smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang