5006
Sök

Toyota supra MKIV N/A manuell

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
13 juli 2008
_lee_jr skrev:
VAR NÅNSTANS KAN MAN KÖPA ETT PAR LYKTOR TILL min supra för bra pris?

Är det framlyktorna du vill åt? Kostar 2995:- på Toyota (styck).

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Fartygsingenjör
550 Inlägg
13 juli 2008
Ta kontakt med folket på SMR, PB-Z eller motsvarande då dessa oftast har bättre koll, Här inne är kunskapen ganska spridd wink. Men 250hk är inget omöjligt att få ut av en NA.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

3 714 Inlägg
13 juli 2008
satsa på utseende och billjud ist för trimmning

ska de va en glidarbil så ska den bara se snygg ut tycker jag iaf

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 963 Inlägg
13 juli 2008
_lee_jr skrev:
undrar vad han killen har gjort för att få ut så mkt som 50hk och hur mkt de kostade honom själv vill jag bara uppnå från 225hk original till 250hk dvs hälften än honom med tanken på hans bil är 2.0l 4:an min är ju lite större 3.0l r6:an så de lär nog inte kostar många tusen lappar med tanken på att jag har redan sportavgassystem hks och lika så med sportluftfilt bara där har jag små åsna där redan så chip o lite till så tror jag nog att jag kommer nog att nå 250hk och lär ej kostar så mkt som folk tror eller har jag fel?

Gå in på min sida och läs vad som är gjort med motorn!

Byter du massa grejer i motorn måste du Mappa om motorn, bränslet luften osv (allt i motorn i stort sett) det kan kosta upp till 10 000:- eller mer, men tror du hamnar på 3-4 000 eftersom det är en sugmotor.
Sluta leta chip till bilen hjälper inte ändå, du har ingen diesel eller turbo bil, så chip är bara att kasta pengar i sjön.

Har du 2,5" är det perfekt till din motor!

Sen är de inte alls troligt att du får nämnvärt bättre acceleration om du byter till ett lätt svänghjul eftersom din bil är såpass tung som den är. Motorn blir ju klenare!

Men are not born - Men are made

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
då vet jag de:P neee men har rigt de som importören han sa att de är 2,5" så de perfekt asså:P

645 Inlägg
13 juli 2008
roxe skrev:
_lee_jr skrev:

Helt off-topic men är de facelift-lyktorna? Hade tänkt att ringa Toyota och kolla men de blir ju aldrig av... :@

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
13 juli 2008
Trådstartare
M1cha skrev:
roxe skrev:
_lee_jr skrev:

Helt off-topic men är de facelift-lyktorna? Hade tänkt att ringa Toyota och kolla men de blir ju aldrig av... :@

jag vill ha lyktorna som är klarglass som din supra dvs 98års modell

645 Inlägg
13 juli 2008
_lee_jr skrev:
M1cha skrev:
roxe skrev:

Mina är vanliga euro-spec lyktor med klarglas. Din (som jag antar är J-spec) och US-spec har plastglas istället för vanligt glas. De jag pratar om är klarglas med svarta insatser. Dessa:

http://www.suprastore.com/tosuhe19st.html

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
förberedande arbete

·  registreringsavgift inkl vägning

·  kontrollbesiktningsavgift
och är alla intyg för att få bilen regga.. hur mycket tar ni för de nån som kan och ge mig bra pris:Psmile
och ska kolla med den hemsida hur långt tid tar de innan de kommer hem till sverige om man beställa nu??

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
M1cha skrev:
_lee_jr skrev:
M1cha skrev:

Mina är vanliga euro-spec lyktor med klarglas. Din (som jag antar är J-spec) och US-spec har plastglas istället för vanligt glas. De jag pratar om är klarglas med svarta insatser. Dessa:

http://www.suprastore.com/tosuhe19st.html

tack för tipset och du var köpte du din vinge:P är de en TRD vinge? snyggaste på en supra bara så du vet:P har tänkt och kanske kommer att fina baklyserna som din och fram också men vinge var kan man köpa de?

Sök