4788
Sök

Trött man blir ibland då: Varför ska folk rösta ETTOR??????

Entreprenör
1 286 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
Trött jag blir ibland då.

Jag har inte haft något dåligt betyg på min BMW alls. Legat i topp-10 sen jag köpte bilen, och folk verkar uppskatta kärran.

Men idag hade jag oturen och kom på "Garaget rekommenderar" listan på framsidan. Visst 800 besökare på min "sida" med BMWN - men vilka jävla röster.

4:   9 röster (13%)
3:   2 röster (3%)
1:   4 röster (6%)

Hur fan är det möjligt att dessa 15 personer tycker att min bil suger getpung medans 200 andra röstande har lagt 4or och 5or?

Vad är det för fel på folk? Varför beter sig folk såhär och röstar en massa 1or, 2or och 3or på fräsha bilar? Avundsjuka? Eller för att sänka min bils total-betyg för att höja deras på nån topplista? Liksom HALLÅ för fan skärp till er.

Visst om någon dissar min bil och ger den en 4a för den har några detaljer som personen inte gillar. Eller en 3a i absolut totalt värsta fall om den är skitful. Men så många som jag fått idag. Fy fan säger jag bara.

Jag vet även att fler har dessa bekymmer - men långt ifrån alla. Suck.

suck. sad

// Niklas Johansson

Muttley
15 juli 2008
ännu tröttare blir man på folk som gnäller över en sådan sak som inte har så stor betydelse och när de finns x antal trådar om röstningen redan.

Entreprenör
1 286 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
Ja du verkar ju inte bry dig om utseendet på din V40 så vafan du har på Garaget.org att göra med den kan man ju undra iallafall.

// Niklas Johansson

Administratör
11 968 Inlägg
15 juli 2008
Din bil har 4.916 i snitt... är ditt bekymmer verkligen motiverat? Fundera på det så låser jag här så länge... vi har nog av sånna här trådar redan smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 968 Inlägg
15 juli 2008
NiKeMaN skrev:
Ja du verkar ju inte bry dig om utseendet på din V40 så vafan du har på Garaget.org att göra med den kan man ju undra iallafall.

Det var en mycket onödig kommentar. På gränsen till varning för det... inga sånna påhopp här tack.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök