6633
Sök

Hur få loss fönsterveven i 940?

345 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
#1
Som rubriken säger... Måste få loss dörrpanelen då man inte får upp dörren utifrån nu (trasig vajer?)


Ace Ventura
1 240 Inlägg
25 juli 2008
#2
Ta en liten mejsel och bänd loss plasten i mitten på veven!! Bänd från knoppen och uppåt och sen sitter de en skruv innanför!


345 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
#3
Tack för svaret. Hann dock få loss den redan, men genom att trycka den uppåt och dra ena ändan utåt...


Ace Ventura
1 240 Inlägg
25 juli 2008
#4
från knoppen och uppåt ja wink
Senast redigerat av Aruzo (25 juli 2008)



Sök