8538
Sök

åsikter om min Chevrolet Nova?

2 164 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
jag vill ha kommentarer på min Nova, eftersom jag börjar få ont om ideer.. ge mig lite av era åsikter!! jag vill ha allas åsikter.. Men om ni inte gillar den så rösta in lågt, för det blir ingen glad av.. Men skriv gärna vad ni tycker! smile
Senast redigerat av dadde (22 juli 2008)

"Life´s too short to drive a boring car"

4 682 Inlägg
22 juli 2008
lägg på fetare däck å  sänk ner fronten så börjar den genast lite bättre ut enligt mitt tycke.
gillar 70-tals formerna,å me lite vita racing stripes över motorhuven,taket å bakluckan så skulle den få lite mer av en race look wink.
fin bil annars.

2 021 Inlägg
22 juli 2008
flesta jänkarna 70 talet o framåt brukar se skit ut, din ser väll helt okej ut

Muttley
22 juli 2008
är detta ett sorst röstfiske från din sida?

smile tyvärr gillar inte sådana bilar.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 juli 2008
Håller med som första sa!
Sänk den bara fram. på me större o fetare däck bak. Raka rör , Sen Svarta viper ränder på den eftersom svart & Grönt passar bra ihop!

C H E V R O L E T <3

2 164 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
Jag har funderat på att lacka om hela bilen i samma färg som den är i nu.. (behov av omlack!!) och lacka a-stolpe och tak och hela c-stolpen svart.. Så grön bil med svart tak.. Sänka fram och höja lite bak. In med 255or bak och typ 185or fram... vad tror ni om det? jag är så himla osäker, vill ju inte ha en bil som ser löjlig ut.. är nån duktig på Photoshop så får dom gärna prova att mixtra lite med min bil!! smile

Mvh Dadde

2 164 Inlägg
24 juli 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
är detta ett sorst röstfiske från din sida?

smile tyvärr gillar inte sådana bilar.

nej det skulle jag väl inte vilja säga.. men visst, det är alltid roligt att få röster och kommentarer.. Men just nu handlar det om vad ni tycker och tänker.. vill veta vad folk tycker om min bil.. smile

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
24 juli 2008
Kör inte med highjackers bak så att säga, sänk den både fram och bak ca. 40mm, sen med fetare däck runtom. Det räcker LÅNGT.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

Supraman
2 300 Inlägg
24 juli 2008
Sänk den ordentligt runt om, större fälgar, lacka i någon effektlack, bygg om grillen bara många liggande ribbor. rama in strålkastarna på annat sätt. tona rutorna. dubbla pipor bak, tycker du ska sikta på att få den aggressiv.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

4 682 Inlägg
24 juli 2008
dadde skrev:
Jag har funderat på att lacka om hela bilen i samma färg som den är i nu.. (behov av omlack!!) och lacka a-stolpe och tak och hela c-stolpen svart.. Så grön bil med svart tak.. Sänka fram och höja lite bak. In med 255or bak och typ 185or fram... vad tror ni om det? jag är så himla osäker, vill ju inte ha en bil som ser löjlig ut.. är nån duktig på Photoshop så får dom gärna prova att mixtra lite med min bil!! smile

Mvh Dadde

låter bra men om du lackar om den så tycker ja du ska lacka om den i en annan färg,så här t.e.x http://www.garaget.org/?car=30610&image=961099. men smaken e ju som baken..

712 Inlägg
24 juli 2008
Tyvärr så ser ju inte jänkarna från mitten av 70-talet alltför upphetsande ut..
Prova att plocka bort dom kromade skärmlisterna kanske..?
Sen så är ju jag rätt så svag för svarta fälgar o NASCAR-stuk tongue

2 164 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
T16_AeRo skrev:
Tyvärr så ser ju inte jänkarna från mitten av 70-talet alltför upphetsande ut..
Prova att plocka bort dom kromade skärmlisterna kanske..?
Sen så är ju jag rätt så svag för svarta fälgar o NASCAR-stuk tongue

Jag plockar ALDRIG av mina kromade skärmkanter.. dom är så grymt eftertraktade så det vore bara korkat att plocka av dom, det kromet höjer bilens utseende mycket!! min bil är typ en av två i sverige som har dom..

2 164 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
Stefan Varberg skrev:
Sänk den ordentligt runt om, större fälgar, lacka i någon effektlack, bygg om grillen bara många liggande ribbor. rama in strålkastarna på annat sätt. tona rutorna. dubbla pipor bak, tycker du ska sikta på att få den aggressiv.

njaa.. det kändes inte riktigt som min stil.. sad

2 164 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
Moparboy440 skrev:
dadde skrev:

Mvh Dadde

låter bra men om du lackar om den så tycker ja du ska lacka om den i en annan färg,så här t.e.x http://www.garaget.org/?car=30610&image=961099. men smaken e ju som baken..

färgen blir antingen samma gröna eller RÖD, typ Ferrari röd.. och svart tak.. smile

2 164 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
alseryd skrev:
Dadde!!! Kolla in färgen på min Riviera!!!
Skulle passa klockrent på din Nova!!!
Mvh Eva.

den hade nog suttit fint på novan big_smile

Skaune
25 juli 2008
Sänkt, candy flake med 14# trådeker knockoffs! eller american racing thorque thrusth II!

2 164 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
Axor skrev:
Sänkt, candy flake med 14# trådeker knockoffs! eller american racing thorque thrusth II!

låter som att det skulle passa skit bra på en typ Impala 63a eller nåt.. min är mer Race än LowRider.. tongue

Sök