slutkört i Hamnen i Helsingborg

TyrolerHatt Skogsmålare
26 juli 2008 · 630 Inlägg

roxe skrev:
Folk kommer köra på gatan oavsett eftersom det är olagligt. Det förbjudna lockar alltid.

kan inte annat än hålla med där.

bmx
26 juli 2008 · 7 100 Inlägg

tkd_rille skrev:

JapMax skrev:

bmx skrev:
bra att dom stänger av det!
ni får skylla er själva när ni ska hålla på och stänga av vägen(syftar på dom som brukar rejsa där)

Gråt en skvätt då

han blir väl glad för att de stänger av ?

men tänk lite!
tänk om du tkd_rille om du skulle komma där med ambulans(om du nu kör det tongue ) när du har utryckning,så står alla i vägen!de blir ju skojj tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Darkie dARKiE
26 juli 2008 · 5 031 Inlägg

bmx skrev:

tkd_rille skrev:

JapMax skrev:

Gråt en skvätt då

han blir väl glad för att de stänger av ?

men tänk lite!
tänk om du tkd_rille om du skulle komma där med ambulans(om du nu kör det tongue ) när du har utryckning,så står alla i vägen!de blir ju skojj tongue

Tror faktiskt folk har sånt vett i skallen så dem flyttar sig när en ambulans kommer farandes, dessutom hur ofta kommer ambulansen ner till hamnen. (dem sem vet vart det är fattar nog)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Muttley
26 juli 2008 ·

bmx skrev:

tkd_rille skrev:

JapMax skrev:

Gråt en skvätt då

han blir väl glad för att de stänger av ?

men tänk lite!
tänk om du tkd_rille om du skulle komma där med ambulans(om du nu kör det tongue ) när du har utryckning,så står alla i vägen!de blir ju skojj tongue

hehe jag kör inte de smile men iallafall om där nu kommer utryckningsfordon som behöver köra fort igenom detta så kan de bli roligt smile

och jo de är ivägen oftast tycker man. allmän väg får man ju inte stänga av för att leka så är de bara.

terazzi
26 juli 2008 ·

tkd_rille skrev:

bmx skrev:

tkd_rille skrev:

han blir väl glad för att de stänger av ?

men tänk lite!
tänk om du tkd_rille om du skulle komma där med ambulans(om du nu kör det tongue ) när du har utryckning,så står alla i vägen!de blir ju skojj tongue

hehe jag kör inte de smile men iallafall om där nu kommer utryckningsfordon som behöver köra fort igenom detta så kan de bli roligt smile

och jo de är ivägen oftast tycker man. allmän väg får man ju inte stänga av för att leka så är de bara.

Nej du har ju inte bil för det heller så wink är man moral tant så är man tongue
Klart som fan man har vett o flyttar på sig,det fattar ju vem som helst!!!

Har du aldrig vart ung och lekt av dig? eller har du alltid varit en moralhöna?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang