28 juli 2008
Trådstartare
Tjena alla bilnördar, finns de nån vänlig själ som kan hjälpa mig komma på va ja ska skaffa för speglar till pärlan när orginal är för tråkiga:rolleyes:..bilen ska inte bli nåt värsting bygge utan bara "clean"...
Mvh Mattias
vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!