8606
Sök

Inge mer Top Gear???

Pro detailer
417 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
Var inne på deras hemsida nu och där står det stort över hela första sidan "Its all over" Menar dom bara för säsongen eller för alltid???
Någon som vet?

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

1 754 Inlägg
28 juli 2008
Om du såg det senaste avsnittet sa dem "We'll see you again the the autumn" eller något sånt. De är tillbaka i Oktober.

Jag kan inget om allt.

Pro detailer
417 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
Nope, väntar på att det ska komma upp på youtube....förutsatt att det inte var avsnitt fem för då missade jag slutet pga datorlagg.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
28 juli 2008
De kommer i höst igen, sa de i sista avsnittet på säsong 11, som är avsnitt 6

Skaune
28 juli 2008
sista avsnittet visades ju igår, men jag förstår inte varför denna säsong enbart var 6 futtiga avsnitt???
/Stor ledsen top gear fan....

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
28 juli 2008
Axor skrev:
sista avsnittet visades ju igår, men jag förstår inte varför denna säsong enbart var 6 futtiga avsnitt???

för att BBC sänder Os skulle jag tippa

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

835 Inlägg
28 juli 2008
-Kotten- skrev:
Axor skrev:

för att BBC sänder Os skulle jag tippa

Precis. Längtar redan sad Bra sista iofs!

1 754 Inlägg
28 juli 2008
Kan bara meddela att Top Gear har inte precis sänts i tio avsnitt per säsong... Oftast har det varit runt 8-9 per säsong. Denna var den 3:e med bara 6 avsnitt.

Jag kan inget om allt.

5 089 Inlägg
28 juli 2008
Har ju vart massa prat om top gear det senaste efter att dom krashade englands enda pressbil utav nya nissan skyline;P så avsnitt komer nog;)

\Lindgren

Sir Real
390 Inlägg
28 juli 2008
Är det säsong 11 ni menar så finns det redan 6 avsnitt ute smile och kommer fler i höst
Senast redigerat av PushedRay (28 juli 2008)

1 754 Inlägg
28 juli 2008
FETT nice att de är tillbaka redan i höst (minst 6 avsnitt till, säker 8 tongue)

Jag kan inget om allt.

Pro detailer
417 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
Fick sett avsnittet nu och är betydligt lugnare, hur skulle man överleva utan Top Gear liksom?
Mer än jag som låg dubbelvikt av skratt när dom kom farande i stridsplanen???

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
28 juli 2008
Fartsyndare skrev:
Fick sett avsnittet nu och är betydligt lugnare, hur skulle man överleva utan Top Gear liksom?
Mer än jag som låg dubbelvikt av skratt när dom kom farande i stridsplanen???

jag garvade bra mycket även team bilderna va roliga big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

huh?
10 427 Inlägg
28 juli 2008
Måste säga att alla 6 avsnitten var bra grejer smile

Bränsleförbrukningsrejs med massa superbilar, BMW M3 vs Toyota Prius bränsleförbrukningsrejs,
Spitfire-landningen innan mötet med tyskarna (avsnitt 6! tongue) m.m. Riktigt skoj smile

1 754 Inlägg
29 juli 2008

Jag kan inget om allt.

Sök