Hoppas någon kan ha tips till mig. Har en grön hästtransport som blivit solblekt. Försökte få upp lite färg/glans ,med polish sen vax. Bara det att den drog ju åt sig allt ja hade på som en jävla svamp Blev lite lite mörkare i färgen, men måste ju finnas något man kan göra eller är det bara o måla om?
Det är en äldre transport i trä typ. Funderar på om man kan ha på någon olja av något slag???