Pilsnercruisers.se

V40ThoppE Bilar, datorer och hundar
16 juli 2008 · 187 Inlägg

Hejsan.

Jag har precis startat upp en ny websida med lite mer "raggar" stuk.
Hoppas du kan komma in och kika, och även vara med och diskutera i vårt forum.
Sidan är lite tafatt ännu men mer prylar och info är på gång.
Adressen är: http://www.pilsnercruisers.se

hoppas vi ses där
Mvh: ThoppE på Pilsnercruisers

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
16 juli 2008 · 5 042 Inlägg

Lite mer raggar stuk ??
Själv tycker jag att det är sånna svin som förstör raggar kulturen o förstör flera av världens vackraste bilar sad

Inget illa menat mot dig eller nån annan men man har ju sett 1 eller fler nötter om man säger så . .
Hur man behandlar Caprice´r osv. Sönder sparkade o blabla'

Men därimot rätt okej sida du gjort för övrigt smile

Senast redigerat av Children-Of-Bodom (16 juli 2008)

C H E V R O L E T <3
_Rydberg Weber frälst!
16 juli 2008 · 223 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Lite mer raggar stuk ??
Själv tycker jag att det är sånna svin som förstör raggar kulturen o förstör flera av världens vackraste bilar sad

Inget illa menat mot dig eller nån annan men man har ju sett 1 eller fler nötter om man säger så . .
Hur man behandlar Caprice´r osv. Sönder sparkade o blabla'

Men därimot rätt okej sida du gjort för övrigt smile

Håller med

Repson
16 juli 2008 · 126 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Lite mer raggar stuk ??
Själv tycker jag att det är sånna svin som förstör raggar kulturen o förstör flera av världens vackraste bilar sad

Inget illa menat mot dig eller nån annan men man har ju sett 1 eller fler nötter om man säger så . .
Hur man behandlar Caprice´r osv. Sönder sparkade o blabla'

Men därimot rätt okej sida du gjort för övrigt smile

bilarna blir inte förstörda, dom blir bara lite buckliga mm wink. o förstöra en bil är enligt min mening att fylla bilstackarn med plast o skit. men alla har ju som sagt olika åsikter.

V40ThoppE Bilar, datorer och hundar
16 juli 2008 · 187 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Lite mer raggar stuk ??
Själv tycker jag att det är sånna svin som förstör raggar kulturen o förstör flera av världens vackraste bilar sad

Inget illa menat mot dig eller nån annan men man har ju sett 1 eller fler nötter om man säger så . .
Hur man behandlar Caprice´r osv. Sönder sparkade o blabla'

Men därimot rätt okej sida du gjort för övrigt smile

tackar för omdömet på hemsidan, sen så behöver inte en pilsnerhäck vara sönder sparkad eller hoppad på.
ta ford70 på vår hemsida, Ford LTD hade varit platt och historia om den inte blivit använd på cruisingar. det samma gäller med min dodge, den hade fått rostat bort om vi inte använt den till att festa i på cruisingar.

Hakan_J
29 juli 2008 · 380 Inlägg

Ja precis,man kan tycka att det är idiotiskt att sparka sönder bilar men det är ju faktist så att dom flesta riktigt risiga pilsnerhäckarna har räddats från skroten,tror inte att det är så många som köper en fin bil utan bucklor eller skavanker å sen sparkar sönder den.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang