4172
Sök

Storlek på nya japsdämparen?

379 Inlägg
25 juli 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Har kommit fram till att det blir en japsdämpare till Celican. Undrar vilken storlek på utblåset som blir lagom. Då jag é en NOOB på området ber jag om eran hjälp. big_smile

Vad ska/bör det vara för storlek på japsdämparen?

Återigen tacksam för svar smile

Svartlistad
446 Inlägg
25 juli 2008
#2
vad har du för TUM på resten av systemet ?


glad
493 Inlägg
1 augusti 2008
#3
4tum låter mest lagom enligt mig. 5 tum är för mkt ^^

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

379 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
#4
2" lr 2,25" är resten av systemet, har tänkt köpa till en stegmuff 2"-2,5" så det kommer sitta bra. Är inne på en 4" från stylingbutiken + monteringsfäste.

Vad tror ni om det? big_smile

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
3 augusti 2008
#5
skit i japsdämpa, borra hål i dämparen du har istället, mer rally då! sen att du kanske får massa snea blickar om du åker med bilen centralt spelar ingenroll.


379 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
#6
BESHAN skrev:
skit i japsdämpa, borra hål i dämparen du har istället, mer rally då! sen att du kanske får massa snea blickar om du åker med bilen centralt spelar ingenroll.

Byter även för att den gamla ljuddämparen ser för j*vlig ut big_smile Japs beställd nu! tongue


Sök