Har kommit fram till att det blir en japsdämpare till Celican. Undrar vilken storlek på utblåset som blir lagom. Då jag é en NOOB på området ber jag om eran hjälp.
2" lr 2,25" är resten av systemet, har tänkt köpa till en stegmuff 2"-2,5" så det kommer sitta bra. Är inne på en 4" från stylingbutiken + monteringsfäste.
skit i japsdämpa, borra hål i dämparen du har istället, mer rally då! sen att du kanske får massa snea blickar om du åker med bilen centralt spelar ingenroll.
skit i japsdämpa, borra hål i dämparen du har istället, mer rally då! sen att du kanske får massa snea blickar om du åker med bilen centralt spelar ingenroll.
Byter även för att den gamla ljuddämparen ser för j*vlig ut Japs beställd nu!