4351
Sök

polaris 17"?

1 028 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
#1
Vad e skillnaden mellan polaris från orgnial volvo och eiker polaris som e kopior???

Har inget å skriva ännu

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
4 augusti 2008
#2
original polaris e 7" breda, medans eikers e 7,5" breda

xcOOb
388 Inlägg
4 augusti 2008
#3
en kopia e alltid en kopia.. wink men är dom bredare så är de ju schysst.


264 Inlägg
4 augusti 2008
#4
Eiker saknar även den lilla kanten för balanseringsvikter, som Polaris har.


Cruel
4 augusti 2008
#5
samt e det inte så svårt å leta efter det gjutna volvo texten..

huh?
10 427 Inlägg
4 augusti 2008
#6
Sen är väl ekrarna på Eiker E1 lite mer insvängda pga bredden. Antar att dom har samma ET.
Dvs lite mer böjda på djupled (tycker jag det ser ut som iallafall).


OEM <3
6 957 Inlägg
5 augusti 2008
#7
Ställ dom brevid varann så ser du hur mkt snyggare en Polarisfälg är oxå wink

OEM <3


Sök