5 augusti 2008
Trådstartare
hej
då jag inte kan öppna min baklucka (det e en kapad 740) så undrar jag om det e möjligt att tona rutan utan att ta bort listerna? det enklaste e ju o ta bort dom med det e lite krångligt, den undre e 100% omöjlig att få bort då den sitter skruvad innanför luckan