Samtliga priser är exkl. frakt. Men för mig är detta en märklig fråga. Jag skulle självklart beställa från KLRacing men när det skiljer så pass mycket så börjar man undra om det är något lurt på gång.... bluff eller något, eller är det helt klart så bra som det verkar
Edit: Satsar på Blackpanel-mätare, om inte någon har någon bad experience av dom
Det jag vet är att universalhållare brukar sällan passa bra. och oftast är det samma hållare vad den än koster Jag kör med en universalhållare i min subaru men jag behövde mycket värme och bändande för att få den att passa bra.
Mätarna vet jag inte mycket om, men en sak som kan ge stora skillnader i pris är om dom är digitala eller inte samt märket, som allt annat så betalar man mycket för varumärket och ja jag vet att märkessaker kan ha högre kvallitet också men inte alltid
Har beställt 3 st blackpanelmätare från KLRacing nu men har en fråga till, vad hamnar frakten på ungefär? Fick bekräftelse men där stog det bara vad samtliga produkter kostade och ingenting om postförskott osv.
Beror på hur mycket ditt paket väger. 3 stycken mätare+ kartong borde gå att skicka som brevpostförskott. Kanske landar på 100-150:- i frakt inkl. postförskottsavgift. Ring och fråga dom?