3730
Sök

Mekar kläder!

508 Inlägg
6 augusti 2008
helst ngt utan kappar har jag märkt nu senare på min bil...

95 Inlägg
6 augusti 2008
jag använder björnkläder snickarbyxor och en fubu tröjan:D tröjan är nå grymt varm byxorna grymt sköna och bra om man ska stå på knä big_smile

819 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
Mycket bra tips här, själv kör man med fristads industribyxor eller björnkläder snickarbyxor (grymt sköna)!

Någon som har tips på någon snygg och funktionell byxa man kan använda när man mekar åt tex ett dragracing team, då det ska se lite propert ut? Gärna svart!

Bilder föresten, alla får ju gärna slänga upp lite bilder med smile

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
6 augusti 2008
bomulls tshirt och varsel brallor, fan de bästa big_smile

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
6 augusti 2008
Har kört med Blåkläders 1570 300gr/m2 och 1530 350gr/m2 hantverkarbrallor. Just nu kör jag med Fristads fas 255k samt fas 275-14 (kortisar) vilka är minst lika bra, dock är vissa lösningar aningen sämre t.ex. 3delad ytterspikficka istället för blåkläders 2delade vilket passar mig bättre. Båda är grymma och jag kommer troligtvis köpa Blåkläder eller Fristads igen när minna nuvarande börjr trilla isär.

Blåkläder 1530 350gr/m2:
http://www.blaklader.com/ImageVault/Images/conversionFormat_5/id_3915/ImageVaultHandler.aspx

Fristads FAS 255k:
http://www.fristads.se/images/products/FRISTADS/large/AD-255K,90.jpg

Snickers har jag också testat men de gillar jag inte alls, fel matrial på fel ställe, urkasst planerade och ungefär samma pris som Fristads.

Jobman är det sämsta skiten jag testat, det var visserligen en overall men knapparna trillade bort inom 1månad. Så aldrig någon mer jobman overall iaf.

Minna brallor från Blåkläder höll 1år vardera vilket jag även tror Fristadsbrallorna skall klara, hoppar runt på båtar, kryper i grus osv så de har stått pall en hel del.

Skulle jag valt nya byxor idag så skulle jag slagit till på Blåkläder, bra pris, ungefär lika hållbara som Fristads samt bättre planerade.

Ska du ha knäskydd, köp inget billigt skumskit, de blir bara deformerade och trissta direkt. Kör själv med Blåkläders Heavy Duty skydd vilka är guld! 200 välspänderade kronor wink
http://www.blaklader.com/ImageVault/Images/conversionFormat_5/id_2240/ImageVaultHandler.aspx
Senast redigerat av TenZer (6 augusti 2008)

Rock'n Roll

huh?
10 427 Inlägg
6 augusti 2008
ThorskeN skrev:
steifan skrev:
Fristads-brallor håller bra smile Har kört med två par brallor på jobbet sedan sommaren 2006.
Är fortfarande rätt så hela, bra grejer wink

Kan ju tänka mig vart du fått dina brallor ifrån:D

Från 'firman'? wink (som ni säger 'där nere')

911 Inlägg
6 augusti 2008
Just nu har jag ifrån björnkläder, Med knäskydd , Knäskydd är ett MÅSTE !!!
har haft dessa sen 3 år tillbaka , fiiin fiiiint,  får se om jag börjar använda företagets byxa =P har inte orkat bry mig om det eftersom dom nuvarande e perfekta smile

pic up the phone, wazzzaaa

1 703 Inlägg
6 augusti 2008
alseryd skrev:
Som tjej så får väl jag säga kort,kort kjol och högklackat och linne.
Mvh Eva.

Samma här
mvh henke

Försöker iaf
1 998 Inlägg
6 augusti 2008
Körde med några byxer ja fick av min farbror som jobbar på pappersbruk. Va mycke polyester i dom så de tålde inte lite rondellsprut. Just nu kör ja med fristas. Funkar bra men vill ha andra som är skönare.
Men mest bommul är att föredra.
Knäskydden vet ja inte va de ä för märke på. men bra ä dom.
Jacka ska ja köpa te vintern. Nu använd ingen jacka wink

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Ace Ventura
1 240 Inlägg
6 augusti 2008
henkebenke skrev:
alseryd skrev:
Mvh Eva.

Samma här
mvh henke

Tack för kvällsgarvet! tongue

2 182 Inlägg
6 augusti 2008
Fristads kläder smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
6 augusti 2008
Jeans! använder mina jeans som e kassa eller små/stora te garaget wink
Hållbart o bra!

C H E V R O L E T <3

Filkörning?
852 Inlägg
6 augusti 2008
Aruzo skrev:
henkebenke skrev:
alseryd skrev:
Mvh Eva.

Samma här
mvh henke

Tack för kvällsgarvet! tongue

Håller med /\ big_smile

jag kör på fristads jag med smile
ända bra med jobbet e väll att man får betalt samt att mn kan snylta lite på jobbarkläderna wink

juste har nån fristads dojja med stålhetta också... ganska sköna för att vara stålskodda

knäskydd är guld värt!

MVH

Sök