jag ska träna hemma vi har ganska stor inhängnad tomt, jag ska träna att växla och köra och på vintern att sladda lite jag såg den och den var ganske fin faktist
vi har 8:a bilar men nästan alla är automater men maseratin är manuell jag ska träna hemma vi har ganska stor inhängnad tomt, jag ska träna att växla och köra och på vintern att sladda lite
Volvo TIC (740/940) Eller BMW 325.
RWD, sladda och njut!
BTW: att lära sig växla tar typ.. Inte lång tid. Du behöver inte ha bråttom att lära dig det.
vi har 8:a bilar men nästan alla är automater men maseratin är manuell jag ska träna hemma vi har ganska stor inhängnad tomt, jag ska träna att växla och köra och på vintern att sladda lite
RWD, sladda och njut!
BTW: att lära sig växla tar typ.. Inte lång tid. Du behöver inte ha bråttom att lära dig det.
okej, men är 309:an bakhjulsdriven eller framhjulsdriven??
RWD, sladda och njut!
okej, men är 309:an bakhjulsdriven eller framhjulsdriven??
Fram. Mer eller mindre alla GTi bilar är framhjulsdrivna.