4818
Sök

Tråd Kan Låsas!

726 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#1
hej! vill ha säkra svar på nu vad som behövs för att få på en 960 front på en 760 -90


Huv (samma huv som jag har på min front)
Skärmar
FrontSpoiler
Lyktplast/Lås
Lyktor


något mer?

TRÅD KAN LÅSAS! HAR FÅTT SVAR
Senast redigerat av __r0b1n (10 augusti 2008)


1 997 Inlägg
9 augusti 2008
#2
topedålåten antar jag måste bytas eller?

Fast dom kanske e samma på 940/960....


726 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#3
isak90 skrev:
topedålåten antar jag måste bytas eller?

Fast dom kanske e samma på 940/960....

ingen aning? min har ju som sagt 940 front hehe


Driifter;)
1 630 Inlägg
9 augusti 2008
#4
beror ju på om du ska ha 960 huv lr inte.. för 960 har ju långhuv som går ända upp till rutan så då får du ju fixa gångjärnen och vindrutetorkar prylarna oxå

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

726 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#5
Amazon_123GT skrev:
beror ju på om du ska ha 960 huv lr inte.. för 960 har ju långhuv som går ända upp till rutan så då får du ju fixa gångjärnen och vindrutetorkar prylarna oxå

okej, men går det med 940 huv då?


Driifter;)
1 630 Inlägg
9 augusti 2008
#6
jo de ska väl funka me 940 huv så då behöver du ju inte bry dig om den..

sen vet ja inte hur pass bra/dåligt fästen o sånt passar

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

726 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#7
Amazon_123GT skrev:
jo de ska väl funka me 940 huv så då behöver du ju inte bry dig om den..

sen vet ja inte hur pass bra/dåligt fästen o sånt passar

kollat runt lite nu å sett att jag vill hellre ha en 960 huv.. och den går ju ända upp så sitter ju ingen torpedplåt då


supermikaela
9 augusti 2008
#8
En 760 -90 ska väl ha samma långhuv som 960 95-? Kom 1988 på 760 har jag för mig.

1 062 Inlägg
9 augusti 2008
#9
supermikaela skrev:
En 760 -90 ska väl ha samma långhuv som 960 95-? Kom 1988 på 760 har jag för mig.

ja det stämmer..

726 Inlägg
9 augusti 2008
Trådstartare
#10
Ricky skrev:
supermikaela skrev:
En 760 -90 ska väl ha samma långhuv som 960 95-? Kom 1988 på 760 har jag för mig.

ja det stämmer..

ja ursäkta mig! nu när jag tänker efter så har ju jag den långa huven . hehe tack! men är det bara det jag skrivit upp som behövs då?



Sök